پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس چهاردانگه نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه مورخه 1 مهر 1399 همزمان با سراسر استان مازندران زنگ مقاومت و ایثار در مدارس منطقه چهاردانگه و به صورت نمادین در دبیرستان شهید مطهری شهر کیاسر با حضور مسئولین نواخته شد.

0
به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه مورخه 1 مهر 1399 همزمان با سراسر استان مازندران زنگ مقاومت و ایثار در مدارس منطقه چهاردانگه و به صورت نمادین در دبیرستان شهید مطهری شهر کیاسر با حضور مسئولین نواخته شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلایی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، خانواده شهدا، مرتضی جعفری بخشدار منطقه چهاردانگه، عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، مسلم کاظمی شهردار کیاسر، سرگرد نبوی فرماندهی سپاه بخش، حجت الاسلام نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر و دیگر مسئولین برگزار شد.

در این مراسم ابتدا عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن خیرمقدم به حاضرین در ارتباط با هفته دفاع مقدس گفت:شهدای جنگ تحمیلی کسانی بودند که بر علیه استکبار جهانی و دشمنان خارج از کشور و کافرانی که هیچگاه نمیخواهند روی خوش شیعه را در جهان ببینند ایستادند و اوراق زرینی را در تاریخ رقم زدند و نیز گرامی می داریم یاد آن رزمندگان و سلحشورانی که همواره با بصیرت کامل چه در سنگرهای دفاع از کیان و چه در سنگرهای مقاومت و ایثار و ایستادگی و بصیرت دینی و اجتماعی همواره پای کار هستند و به حق جامعه مدیون پافشاری و استواری این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: خالصانه ترین درود ها را به محضر شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و وطن، شهدای مدافع سلامت و شهدای فرهنگی و شهدای ارزشمند بخش چهاردانگه و شهر کیاسر می فرستیم.

رئیس اداره تعلیم و تربیت منطقه چهاردانگه با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام گفت: اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی جاهلیت مدرن را در کشوری که مدعی حقوق بشر است به تصویر کشیده و ‌پرده از چهره واقعی مستکبران زمان برداشت. وی ادامه داده است: اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام نشانه هراس رژیم صهیونیستی و‌ همتایانش از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است.

عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در پایان گفت : رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی کشور پا به کار هستند تا آرامش بر جامعه حاکم باشد و ما با نگاه، رفتار و کردارمان ارزش ها را حفظ و به بزرگمردان این عرصه انرژی مضاعفی بدهیم و باید همواره از مدافعان حرم و وطن تجلیل کنیم زیرا همواره مسیر رزمندگی، ایثار و شهادت را زنده نگه می دارند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلایی امام جمعه محترم بخش چهاردانگه گفت: جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی هشت سال بطول انجامید و نیروهای مردمی بدون امکانات و تجهیزات و حتی آموزش‌های نظامی به مقاومت پرداختند و دفاع مقدس مردم مسلمان و انقلابی ایران شکل گرفت.

وی در ادامه افزود به مناسبت بزرگداشت مجاهدتها و ایثارگری های رزمندگان اسلام 31 شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری و مردم هر سال با ویژه برنامه هایی این هفته را گرامی می دارندگفت: افزایش قدرت تهاجمی در کنار قدرت دفاعی تضمین کننده امنیت ملی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی براین مهم در کشور تاکید می کنند. وی در پایان گفت: اگر امروز هیچ کشوری جرات جنگ و تجاوز به ایران اسلامی را ندارد بخاطر تجربه جنگ هشت ساله ایران با صدام و حامیانش بود و تنها عامل بازدارنده تهاجم دشمنان قسم خورده، دفاع مقدس و حضور مردم در دفاع از انقلاب است.

در پایان از قاری قرآن ، مجری و مدیر دبیرستان تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.