پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ احسان و نیکو کاری در دبستان شهید قربانی چورت نواخته می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جلسه ستاد احسان و نیکوکاری امروز یکشنبه 5 اسفند 1397 با حضور بخشدار و دیگر اعضای ستاد در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) کیاسر برگزار شد.

دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه ضمن تشکر از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: فلسفه تشکیل کمیته امداد امام (ره)رفع فقر و محرومیت و اجرای عدالت در بین جامعه می باشد.

وی افزود نهاد انقلابی که در در طول حیات با برکت خود منشا خدمات ارزنده ای بود و برگزاری هفته احسان و نیکو کاری فرصتی برای نهادین کردن این سنت حسنه در جامعه می باشد.

سعیدی رییس کمیته امداد امام خمینی کیاسر ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: هفته احسان و نیکو کاری از تاریخ 11  تا 17 اسفد برگزار می گردد.

وی افزود در روز 15 اسفند زنگ احسان و نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش در سراسر مدارس نواخته می شود و کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

سعیدی اظهار داشت، جمع آوری کمک های مردمی در روز 16 اسفند در میادن شهر و روز جمعه 17 اسفند در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این جلسه گفت: با توجه به تجربه ارزنده در برگزاری جشن عاطفه  ها در روستای کردمیر ، زنگ احسان و نیکوکاری در دبستان شهید قربانی چورت نواخته خواهد شد.

وی افزود با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده در جامعه توجه به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو ضرورت بیشتری دارد.

سروان پاسدار نبوی در این جلسه اعلام آمادگی پایگاه های مقاومت و سپاه چهاردانگه در برگزاری هرچه باشکوه این هفته گفت: برگزاری این گونه مراسم در مدارس باعث نهادینه شدن این سنت الهی در دانش آموزان می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.