پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ریزش سنگ در محور ساری به کیاسر

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، جاده ساری به کیاسر از محورهای پرتردد استان مازندران به شمار می‌رود.

مسیر 65 کیلومتری ساری به کیاسر به دلیل عرض بسیار کم مستعد سوانح و حوادث زیادی است، شیب تند، عرض کم جاده تردد وسایل نقلیه سنگین، پیچ‌های بسیار تند و رانش سنگ از مشکلات جدی این مسیر بوده و نیاز به توجه ویژه دارد.

بارش باران آخرین روزهای سال 97 و تداوم آن در سال جاری مشکلات این مسیر پرتردد و کم برخوردار را جدی‌تر کرده است.

بهسازی و باسازی این مسیر پس از رانش سیل اخیر در استان به اتمام نرسیده که اندک بارش باران روز گذشته و تداوم آن در صبح امروز باعث رانش در محور ساری به تاکام حد فاصل شویلاشت شده است، اگرچه این رانش باعث انسداد این محور نشده ولی زنگ خطر جدی است که نباید نادیده گرفته شود.

رانش چند ساعت گذشته این مسیر باعث توقف تعدادی از خودروهای این مسیر شده است که در صورت کم‌توجهی زمینه بروز سوانح و حوادث سنگین‌تر در این مسیر را رقم می‌زند.

در حال حاضر این محور پرتردد اما کم برخوردار به شدت خطرناک است و هر لحظه امکان بروز حوادث وجود دارد.

 

رها شدن بخشی از لوله‌های گاز در حریم راه و طولانی شدن پروژه گاز‌رسانی هم مزید بر علت شده و خود زمینه‌ساز حادثه در این مسیر شده است.

در روزهای اخیر زمزمه‌های مبنی بر توقف پروژه گازرسانی به چهاردانگه به گوش می‌رسد که در تلاش هستیم تا صحت و سقم این مسئله را از مسؤولان و متولیان شرکت گاز و دلیل عدم همکاری متولیان این شرکت در بهسازی مسیر که مورد انتقاد رئیس حمل و نقل جاده‌ای ساری قرار گرفته است را جویا شویم.

زیبایی محور ساری به کیاسر به دلیل وجود رانش، عرض کم جاده، شیب تند و پیچ‌های طولانی و نبود پارکینگ مناسب به چشم نمی‌آید و به جرات می‌توان این جاده از استان مازندران را هم مسیر مرگ نامید.

 

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    گذاشتن برای انتخابات مجلس که حرفی برای گفتن داشته باشند و نمایندگان سخنرانی کنند که انجام گاز در الویت کاری ماست شما رای دهید دیگه کاری نداشته باشید این داستان ماست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.