پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفت و برگشت عجیب محسن کریمی در باشگاه استقلال!/کریمی بالاخره استقلالی ماند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، کریمی با حضور مربی جدید استقلال از اعلام شدن نام او در لیست مازاد باشگاه از سوی استراماچونی مربی این تیم تا بازگشت دوباره به تمرینات را تجربه کرده است.

قبل از اردوی استقلال در ترکیه بود که استراماچونی نام محسن کریمی را در لیست مازاد این تیم قرار داد و این بازیکن با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرد.

با این حال محسن کریمی به سفارش یکی از مدیران استقلال دوباره به استقلال برگشت تا بتواند نظر مثبت استراماچونی را برای حضور در این تیم جلب کند.

گفته شد استراماچونی هنوز نظر مثبت خود را برای بازگشت به لیست استقلال اعلام نکرده بود و قرار بود تکلیف این بازیکن مشخص شود که این بازیکن آیا می تواند در استقلال بماند یا نه.

گفته شد استراماچونی مشکلی با این مساله ندارد و کریمی برای بازگشت باید با مدیران باشگاه جلسه بگذار تا در صورت تایید بتواند دوباره در تمرینات شرکت کند.

با این حال این بازیکن دوباره با نظر مثبت مدیران استقلال به تمرینات این تیم برگشت که این موضوع در نوع خود عجیب به نظر می رسد چرا که کریمی اوج تمرینات بدنسازی تیم را از دست داد و حالا از نظر آمادگی احتمالا شرایط ضعیف تری نسبت به سایر بازیکنان دارد.

کریمی که در سال های گذشته تمرینات پیش فصل را از دست داده بود، این فصل از ابتدا در کنار آبی پوشان حاضر شد تا هواداران این تیم به حضور بی مشکل او در جمع استقلالی ها امیدوار شوند اما جدایی و حالا بازگشت این بازیکن که البته مشخص نیست به چه شکلی رقم خورده است، دوباره نگرانی ها را درباره کریمی ایجاد کرده است.

محسن کریمی از لیگ چهاردهم و در زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی در استقلال چهره شد؛ او بازی های خوبی هم در این تیم انجام داد اما مصدومیت های پرتعداد باعث شد نتواند پتانسیل بالای خود را به طور کامل نشان بدهد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا محسن کریمی می تواند این فصل ناکامی های فصول گذشته را جبران کند یا نه.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.