پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رضایی: رقابت با علیرضا حقیقی برایم لذت‌بخش است/ادامه برگزاری لیگ واقعاً خطرناک است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدامین رضایی دروازه‌بان خوش‌آتیه نساجی، فوتبال را از البرز آمل شروع کرد و بعد در پایه‌های استقلال و پیکان به کارش ادامه داد و همچنین مدتی نیز در پرسپولیس به‌عنوان دروازه‌بان سوم حضور داشت و سپس در فصل ۹۵ ـ ۹۶ به نساجی پیوست.

رضایی درخصوص چگونگی گذراندن روزهای قرنطینه و همچنین نظرش درباره ادامه برگزاری لیگ اظهار کرد: همه بچه‌ها به‌هم عادت کرده بودیم اما متأسفانه کرونا باعث شد قرنطینه شویم و به تمرینات انفرادی ادامه دهیم، در خانه ماندن و تنهایی تمرین کردن خیلی سخت است ولی باز هم خدا را شکر که فعلاً سلامت هستیم. از یک طرف دوست داریم لیگ برگزار شود، پویایی به فوتبال بازگردد و بازیکنان هم به پول‌شان برسند اما از طرفی واقعاً خطرناک است، احتمال مصدومیت بچه‌ها بالاست. فوتبال یک ورزش تن‌به‌تن است که بسیاری از بازیکنان و عوامل اجرایی با هم تماس دارند، خدای ناکرده اگر یک نفر به این بیماری مبتلا شود، فاجعه رخ می‌دهد.

 

 

وی افزود: اگر لیگ بخواهد برگزار شود اولاً ۶ هفته زمان نیاز داریم تا بتوانیم به شرایطی ایده‌آل برسیم. همچنین باید مسائل بهداشتی به‌طور دقیق رعایت شود، هرچند قابل کنترل نیست! از تک‌تک بازیکنان تست گرفته شود، هرچند فردی که ناقل باشد فوراً مشخص نمی‌شود.

گلر جوان تیم نساجی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر عملکرد نساجی بیان کرد: تأثیر تعطیلی لیگ بر تیم ما کمتر بوده، چون ما هر روز از طریق اپلیکیشن به‌طور آنلاین زیر نظر کادر فنی تمرین داریم، تمرینات خوبی را هم انجام می‌دهیم تا حداقلِ آمادگی ما حفظ شود.

 

 

رضایی در رابطه با کادر فنی جدید نساجی خاطرنشان کرد: سال اولی که به نساجی آمدم با آقای فکری کار کردم، یکی از علت‌هایی که به نساجی آمدم، آقای فکری بود، مربی بسیار باتجربه و حرفه‌ای هستند که کادر قوی و باتجربه‌ای را هم در کنارشان دارند.

وی درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در نساجی گفت: چند سال است که در خدمت آقای امیری هستیم، مدیر بسیار قابلی هستند. آقای حدادیان هم خیلی برای این تیم زحمت کشیدند و از جیب شخصی هزینه می‌کنند که جا دارد از ایشان و مجموعه زحمتکش هواپیمایی وارش نهایت تشکر را داشته باشم.

 

 

گلر جوان تیم نساجی نظرش درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد: وقتی در وطنی بازی می‌کنم، دوپینگ می‌شوم، آن تماشاگر، آن جو و استان خودم که در آن بازی می‌کنم، یک حس و انرژی دیگری است. هواداران نساجی یکی از پرشورترین هواداران ایران هستند و آرزویم این است که بعد از مصدومیتم بتوانم یک‌بار دیگر در وطنی بازی کنم.

رضایی در ادامه درخصوص روند حضورش در نساجی اضافه کرد: وقتی در تیم پیکان سنم از رده امیدها گذشت، برای ورود به تیم بزرگسالان مشکل داشتم، برای همین تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم و این کار را هم کردم اما بعد از چند ماه به اصرار یکی از دوستان به تمرینات نساجی آمدم، آقای اسکندر خاوری‌نژاد در آن مقطع به‌عنوان مربی گلرها در کادر فنی آقای فکری بودند و مرا قبول کردند.

 

 

وی شیرین‌ترین خاطره حضورش در نساجی را چنین بیان کرد: اولین بازی‌ام در لیگ برتر در سن ۲۱ سالگی مقابل نفت مسجدسلیمان که به اولین برد نساجی و اولین کلین‌شیت نساجی در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد، خاطره شیرینی برایم بود که بعد از بازی، کل استادیوم هم یکصدا تشویقم کردند.

گلر جوان تیم نساجی در پایان درباره حضور هاروت آبراهامیان به‌عنوان مربی گلرها، علیرضا حقیقی دروازه‌بان اول، نیما میرزازاد و حسین خطیر دیگر دروازه‌بانان جوان نساجی گفت: آقای هاروت با حضور چندین‌ساله در فوتبال ایران، مربی کارنامه‌داری هستند که موجب درخشش بسیاری از دروازه‌بان‌ها شدند. آقای حقیقی هم که سابقه مشخصی دارد و من هم سعی می‌کنم از تجربیاتش استفاده کنم، ضمن اینکه رقابت با آقاعلیرضا به‌عنوان دروازه‌بانی که در جام جهانی حضور داشت، بسیار برایم لذت‌بخش است. با نیما و حسین هم رابطه بسیار خوبی داریم و برای رشد و پیشرفت، به همدیگر کمک می‌کنیم.

 

 

 /۳۱۴۱/ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.