پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رسالت و نقش موثر روابط عمومی‌ها چیست؟

0

ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ارتباط موثر با محیط درون و برون سازمانی و بین المللی از وظایف روابط عمومی‌ها است.

سید عباس موسوی در دوره آموزشی برنامه‌ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌های کلان مناطق کشور که در مجتمع فرهنگی و رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان ساری برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در عصر جدید به صورت فزآینده‌ای درحال تغییر و گسترش بوده و  بنابر ماهیت و ویژگی که دارد نیازمند خلاقیت و دانش روز و تکنولوژی نوین است.

وی با تاکید بر اینکه بحث آموزش به ویژه در بحث سلامت به شدت باید مورد توجه قرار گیرد، به نقش ویژه روابط عمومی‌ها در ارتباطات سازمانی اشاره و تصریح کرد: ارتباط موثر با محیط درون و برون سازمانی و بین المللی از وظایف روابط عمومی‌ها است و هرچقدر این ارتباطات گسترده‌تر باشد، می‌تواند سبب ارتقا و پیشرفت سازمان شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه رابط عمومی در بسیاری از سازمان‌ها سنتی است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند چراکه نگاه به این حوزه سنتی است که باید با بکارگیری ابزارهای عصر جدید این نگاه تغییر کند.

موسوی با اشاره به اینکه روابط عمومی در حوزه سلامت نسبت به سایر دستگاه‌ها رسالت سنگین‌تری را به عهده دارد، گفت: رسالت این حوزه علاوه بر نقش معمول تمام روابط عمومی‌ها و اطلاع رسانی، تلاش برای ارتقای فرهنگ سلامت و سطح آگاهی جامعه در این حوزه می‌باشد که این رسالت بزرگی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید بهره‌گیری از دانش روز و تکنولوژی نوین در مسیر ارتقاء سلامت جامعه گام بردارند، گفت: حوزه سلامت، حوزه پیچیده‌ای است و کوچکترین بی‌توجهی می‌تواند به یک بحران اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.