پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رد صلاحیت ۳ کاندیدای سرشناس حوزه شهرستان ساری و میاندرود

با پایان یافتن مهلت بررسی‌های صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت شورای نگهبان، این اخبار به صورت تایید شده در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

7

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایلنا، با پایان یافتن مهلت بررسی‌های صلاحیت کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت شورای نگهبان، این اخبار به صورت تایید شده در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

 

بنا بر اعلام این خبرگزاری در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان ساری و میاندرود نام سه چهره سرشناس به چشم می خورد که حضور دو نماینده ی فعلی در مجلس نهم تامل بر انگیز است.

 

بنا بر تصمیم هیات‌های نظارت شورای نگهبان در مورد تعیین صلاحیت نامزدها و اعلام آن به کاندیداها، از حوزه ی انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود، سید رمضان شجاعی کیاسری، نماینده چهاردانگه ای و فعلی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین محمد دامادی دیگر نماینده فعلی این حوزه به همراه علی اصغر یوسف‌نژاد معاون مستعفی وزیر اقتصاد و امور دارایی و از چهره‌های اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده اند.

 

بر اساس قانون دواطلبین رد صلاحیت شده و افرادی که صلاحیت آنان احراز نشده می توانند از ۲۷ تا ۲۹ دیماه بامستندات لازم به هیئت نظارت های استانی جهت رسیدگی اقدام کنند.

 

بعد از اجرای رسیدگی به شکایات داوطلبین ،شورای نگهبان در ۱۶بهمن ماه آخرین اسامی تأیید صلاحیت شده ها به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

 

7 نظرات
  1. چهاردانگه هی می گوید

    دمت گرم شورای نگهبان
    این افراد تو این چند سالی که نماینده بودند چه گلی زدند که ۴ سال آینده می خواستند بزنن

  2. منتقد دلسوز می گوید

    دلیل رد صلاحیت دوستان مشخص نشده؟
    جالبه جفتشون نماینده فعلی ما هستن !! سنگ محک شورای نگهبان معلوم نیس چیه !! …

  3. دی می گوید

    دمشون گرم

  4. یکی می گوید

    سیاستشونه ، ۱۶ بهمن اسمشونو اعلام میکنن

  5. علیرضا می گوید

    ببینیم دیگران چه میکنن حداقل یکی ازاین ۳نفر که خیلی خیلی وفادار به نظام وانقلاب اسلامی می باشد ملاک انتخاب شورای محترم نگهبان چیست با توجه به شناختی که ازش داریم به نظر میرسد درحقش …..

  6. بابک می گوید

    عوضش کاندیدای ولایتمدار آقای سفیر کوروش خان جعفری حقوقدان و سیاستمدار مقیم رم ایتالیا تایید صلاحیت شده است.

  7. کیا می گوید

    با سلام واحترام .اصلا نمی توان با این تصمیمات شورای نگهبان ناراحت یا خوشحال بود .چون این رد صلاحیت ها هیچ گونه مبنای اجرایی ندارد کما اینکه این اتفاقات دردوره های قبل نیز افتاده است .پس به قول معروف (جوجه را آخر پاییز می شمارند ) میگی نه . منتظر باش !!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.