پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی ۱۵ کاروان «نسیم کرامت» در مازندران

0

حجت الاسلام ابراهیم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) همراه با ۱۵ کاروان “نسیم کرامت” در مازندران، گفت: در این جشن‌ها کاروان‌های شادی امامزادگان در محلات و مجتمع‌های مسکونی حضور پیدا خواهند کرد و مردم از پشت بام خانه‌ها و پشت پنجره خانه با کاروان “نسیم کرامت” همراهی می‌کنند.

وی از راه‌اندازی ۱۵ کاروان “نسیم کرامت” در مازندران به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و افزود: با توجه به تجربه مطلوب برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در قالب کاروان نسیم انتظار، جشن میلاد امام حسن (ع) نیز در قالب کاروان “نسیم کرامت” برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در این جشن‌ها کاروان‌های شادی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب مولودی خوانی، گروه سرود و نورافشانی در محلات و مجتمع‌های مسکونی حضور پیدا خواهند کرد و مردم از پشت بام خانه‌ها و پشت پنجره خانه با کاروان “نسیم کرامت” همراهی می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: جشن‌های کاروان “نسیم کرامت” به صورت لایو زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد و همه شهروندان مازندرانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 4919527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.