پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همه راه‌های روستایی به جزء ذکریاکلا و کمرکلا در چهاردانگه باز است

معاون عمرانی فرماندار ساری با بیان اینکه همه راه‌های روستایی به جزء ذکریاکلا و کمرکلا بخش چهاردانگه باز است، گفت: خسارت طوفان روز گذشته ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، لطف‌الله عباسی روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: برق‌رسانی به روستاهای ساری در حال انجام است. 

 

 

وی با بیان اینکه چندین روستا در بخش کلیجان‌رستاق با قطع برق مواجه هستند، افزود: اکیپ‌های برق‌رسانی در منطقه مشغول عملیات هستند و تا پایان روز برق این مناطق وصل می‌شود. 

 

 

عباسی با اشاره به سختی نصب دکل در داخل جنگل خاطر نشان کرد: عملیات برق‌رسانی در روستای علمدارده چهاردانگه به دلیل نصب دکل در جنگل دیرتر انجام می‌شود.

 

 

معاون عمرانی فرماندار ساری با بیان اینکه ۹۰ نفر از اکیپ برق‌رسانی در منطقه در حال رفع برق مشکل روستاها هستند، تاکید کرد: ماموران برق در روستاهای سادات‌محله، کارنام و برخی دیگر از روستاهای چهاردانگه اکنون در حال انجام کار هستند. 

 

 

عباسی با اظهار اینکه عوامل برق‌رسانی تا نیمه‌های شب گذشته مشغول رفع قطعی برق روستاها بوده‌اند خاطر نشان کرد: در بعضی از  بخش کلیجان‌رستاق و چهاردانگه قطعی برق به صورت معبری است و قطعی کامل نیست.
 

 

وی با بیان اینکه غالب و عمده خسارت‌ها به بخش کلیجان‌رستاق بوده است، تاکید کرد: مخابرات هم در روستاها دچار مشکل شد که در حال حاضر برطرف شده است.

 

 

معاون عمرانی فرماندار ساری با اعلام اینکه هم‌اکنون آب روستاهای هولار، سلیم بهرام، سرکت، سقندیکلا، رودبارکلا وصل شده و پمپاژ آب صورت گرفته است، یادآور شد: راه روستایی بندبن با تلاش بخشداری و راهداری باز شد.

 

 

عباسی با بیان اینکه معابر روستاها به جزء راه روستای ذکریاکلا و کمرکلای بخش چهاردانگه باز است، تصریح کرد: راهداری و بخشداری در حال حاضر در حال بازگشایی این دو راه روستایی هستند.

 

 
وی بیشتر خسارات را پوشش ساختمانی، واحدهای اقتصادی، دامداری و مرغداری عنوان کرد و افزود: برآورد خسارت تا این لحظه ۴۰ میلیارد ریال بوده که به مدیریت بحران اعلام شده است. 

معاون عمرانی فرماندار ساری متذکر شد: در روزهای آینده با کارشناسی‌های دقیق‌تر خسارت وارده ناشی از طوفان روز گذشته برآورد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.