پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رامسر در بحران های طبیعی آسیب پذیر است

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مجری انجام کارها باشند، گفت: فرمانداری دستگاه نظارتی و هماهنگ کننده بوده و مطالبه صداهای مردم و انعکاس به دستگاه‌های اجرایی از وظایف ماست.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس نقش بزرگی در مطالبه گری و نظارت دارد، تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامسر انتظار دارم از فرصت خدمتگذاری به مردم استفاده کنند تا مشکلات حل شود.

وی با تاکید بر اینکه همراهی و تعامل در رأس کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد خاطر نشان کرد: در سیاست‌ها و برنامه‌ها نگاه متوازن به جای جای شهرستان رامسر داریم و همگرایی سبب توسعه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه کمک مسئولان و نقش آفرینی مردم سبب توسعه و پیشرفت خواهد شد، گفت: در بحران‌های طبیعی مانند رانش، لغزش، سیل آسیب پذیر هستیم و برای کاهش آن باید آمادگی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط خاص از لحاظ اعتباری و معیشتی قرار داریم و باید امید را در دل مردم زنده نگه داریم و رفع موانع جهت رونق تولید عملیاتی شود.

مجتبی رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر نیز تصریح کرد: این شهر دو هزار و ۴۰۰ هکتار وسعت شهر دارد و ۷۰۰ هکتار حریم آن است.

رضوانی بودجه شهرداری کتالم و ساداتشهر در سال ۹۸ را ۱۷.۵ میلیارد تومان و در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این رقم ۲۵ درصد نسبت به بودجه سال گذشته افزایش درآمد داشته است.

وی برنامه‌های شهرداری کتالم و ساداتشهر در سال جاری را برنامه ریزی و ریل گذاری جهت تغییر چهره شهر عنوان کرد و افزود: احداث میادین، پیاده رو سازی، تغییر مبلمان داخلی شهر و بازگشایی خیابان ۲۰ متری و فرعی در دستور کار قرار دارد.

وی راهکار رفع مشکل ترافیک رامسر را احداث کنار گذر ساحلی دانست و گفت: کارهای مطالعاتی در این زمینه انجام شده و باید به سرانجام برسد.

کد خبر 4959758
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.