پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رازجویان: تحقیق و تفحص از روند پروژه‌زباله‌سوز ساری آغاز شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مهدی رازجویان روز گذشته بعد از جلسه بررسی وضعیت کارخانه‌های زباله‌سوز مازندران در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم رضایت‌ از میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه زباله‌سوز ساری، آیا وقت آن نرسیده است که تحقیق و تفحص از عملکرد متولیان این پروژه در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: این اقدام انجام شده است، تیمی از سازمان بازرسی کل کشور بازدید میدانی از نحوه اجرای پروژه داشته، اسناد کنترل شده و منتظر نتیجه و اقدامات هستیم.

وی در واکنش به طرح این سوال که حدود هفت سالی است که این پروژه کلنگ‌زنی شده اما عملا زمینه بهره‌برداری از این پروژه فراهم نشده است، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و به نتیجه نرسیده است.

رازجویان در پاسخ به این سوال که آیا انحراف بودجه‌ای در روند اختصاص بودجه وجود داشت، افزود: به دلیل محرمانه بودن جزئیاتی در این زمینه در اختیار بنده قرار نگرفته است.

در همین ارتباط محمد محمدی‌تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران، نیز اظهار کرد: نظارت بر روند بودجه توسط دیوان محاسبات انجام شده و سازمان بازرسی کل کشور هم در این ارتباط ورود پیدا کرده و مستندات آن هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد باید به دنبال تامین اعتبار این پروژه باشیم و نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کنیم.

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران خاطر نشان کرد: اگر در این پروژه مدیریت زمان نداشته باشیم و طولانی شود هزینه اجرای این پروژه افزایش می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.