پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس کمیته امداد: تمام افراد کم بضاعت در نوبت زیرپوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند

0

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: مردم مازندران در شرایط اقتصادی، بیشترین صدقات، زکات و انفاقات را پرداخت کردند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: تا پایان شهریور امسال تمام افراد کم بضاعتی که پشت نوبت هستند تحت حمایت قرار می‌گیرند و افرادی که توانمند شوند از چرخه حمایتی خارج می‌شوند. 840 واحد ساخت مسکن سهمیه استان اضافه شده تا با کمک سپاه و خیران برای محرومان روستایی مسکن ساخته شود.

فتاح گفت: سبد کالا برای مددجویان تهیه شده تا در این شرایط سخت کاری برای مردم انجام دهیم که باید صبوری کرد. افراد غیرمددجوی نیازمند نیز شناسایی و کمک موردی به آنها می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از دیگر اقدامات دولت جهت حمایت از محرومان، افزایش 14 درصدی مستمری بوده تا بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم و بخشی از مشکلات مددجویان را در زمینه اقتصادی کاهش دهیم.

توجه بیشتر دولت به امورات معیشتی مردم

نماینده ولی فقیه در  مازندران نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی مقدس جهت رفع فقر و کمک به محرومان جامعه است که امیدواریم خدمات شایانی را به محرومان ارائه دهد.

آیت الله نورالله طبرسی افزود: مردم به دولت اعتماد کردند و اعتماد دارند که باید بیش از این به امورات مردم توجه کنند. شیوه و سیره ائمه معصومی را در تمام مسیر زندگی و کاری سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: امانت و اعتماد را از بین نبریم که باید به امورات مردم به ویژه در مناطق محروم توجه شود. کمیته امداد استان خدمات خوبی جهت رفع فقر و محرومیت انجام داده  و انتظار داریم بیشتر به امورات محرومان توجه بیشتری شود.

طبرسی بیان کرد: خدمت به خلق عبادت است که این توفیق را خداوند به ما داد تا خدمت کنیم که باید حق الناس نیز رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: موسسات خیریه و سازمان‌های حمایتی جهت خدمت به محرومان فعالیت می‌کنند که هدف همه ما باید رفع فقر در جامعه باشد.

طبرسی افزود: دشمن اکنون وارد جنگ اقتصادی شده و با تبلیغ در فضای مجازی تلاش دارد مردم را مقابل نظام قرار دهد و به اهداف شوم خود دست یاید.

وی تصریح کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد  و دشمن همچنان به فکر براندازی نظام است اما بداند ملت ما پشتیبان ولی فقیه هستند و  باید همه هماهنگ باشیم  و حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد و با صلابت تر از گذشته به مستضعفین خدمت کنیم.

 تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.