پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکل‌بندی تبدیل به اشتغال دائم در گلوگاه شود

0

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دکل بندی یک ظرفیت ویژه در گلوگاه است، گفت: دکل بندی باید تبدیل به اشتغال دائم در گلوگاه شود.

محمد اسلامی در بازدید از کشتارگاه صنعتی گلوگاه در جمع خبرنگاران گفت: دکل بندی برای گلوگاه یک ظرفیت است و باید از این فرصت با استفاده از تشکیل یک شرکت و اعزام افراد به کشورهای دیگر، دکل بندی گلوگاه را به یک برند تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: این ظرفیت بالای دکل بندی در گلوگاه وجود دارد اما  افراد متخصص با واسطه کار می کنند، باید کیفیت اشتغال دکل بندی را تغییر و آن را تبدیل به  اشتغال دائم کرد.

استاندار مازندران افزود: پروژه ساوانا با توجه به فوق پیشرفته بودن آن می تواند حرفی در بازارهای خارجی داشته باشد؛ بعلاوه از پیام های مهم این کار و کشتارگاه صنعتی، کیفی شدن و صنعتی شدن است که اکنون با داوم و بقای لازم، سهم خود را در راستای کیفیت و امنیت غذایی افزایش داده است. 

اسلامی خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیون قطعه کشتار در سال، سهم خوبی برای این کشتارگاه است که می تواند سهم بزرگی را در صنعت استان داشته و سایر کاستی ها و کمبود استان در صنعت طیور را برطرف کند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی عزت اقتصادی و اقتصاد پایدار که در همه شرایط بتواند در موقعیت خود قوی بوده و تاثیرپذیری از جای دیگر نداشته باشد. 

استاندار مازندران افزود: قسمت مهم اقتصاد مقاومتی صادرات‌گرا بودن آن است که با بهره‌برداری از پروژه ساوانا، در صنعت مرغ گوشتی و دام مازندران می‌توانیم هم در تولید و تغذیه و هم بازارهای صادراتی  سهمی را به خود اختصاص دهیم، این برند را باید به عنوان یک الگو توسعه قرار دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.