پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه هم اندشی دکتر شجاعی با اهالی روستای کرسام در ساری

نماینده مردم شهرستان ساری ومیاندروددرمجلس شورای اسلامی درجلسه بررسی مشکلات روستای کرسام شرکت نمود.

2

 

به گزارش عباسعلی نجفی کرسامی، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، دکتر شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در بین اهالی روستای کرسام به بررسی و مشکلات موجود در این روستا و دهستان گرماب پرداخت.

 

این جلسه هم اندیشی در شب گذشته ( جمعه 1 خرداد 1394 ) در حسینه سیدالشهدا شهرستان ساری برگزار گردید.

 

در این جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات روستای کرسام که اهالی روستا، شورای اسلامی، دهیار، فرهنگیان و بسیجیان و جوانان حضور داشتند، بعد از تلاوت آیات قرآن کریم، عباسعلی نجفی به نمایندگی از حضار بعد از خوش آمد گویی و بیان شرایط و ویژگی های روستا و ارائه گزارشی از وضعیت طرح و برنامه های روستا اشاره ای به مشکلات روستا نمود که عمده آن جاده روستا، آب آشامیدنی، ورزش جوانان و هییت مذهبی بود.

 

وی همچنین اشاره ای داشت که طرح های عمرانی و پروزه های کلان اقتصادی در حوزه دهستان گرماب نسبت به مرکزی و پشتکوه بسیار کمتر می باشد.

 

دکتر شجاعی ابتدا با بیان مطالبی در تاثیر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع ) در فرهنگ تشیع و روحیه مبارزه طلبی ایرانیان به مسیر رفع مشکلات روستا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در بهترین زمان و سریعترین مسیر آسفالت روستا انجام گردد.

 

همچنین در این جلسه از دکتر شجاعی  خواسته شد از چشم انداز بخش چهاردانگه و شهرستان و پیگیری طرح های بنیادی اعم از کمیسون های عمران و فرهنگی و … یک دورنمایی ترسیم نمایند و برای پیگیری، نماینده ای در دفتر انتخاب و به عنوان رابط مشکلات محل اختصاص دهد تا با حفظ بافت مذهبی روستا امورات روستا تا قبل از مراسم عزاداری سرور و سالارشهیدان به مرحله اجرایی برسد.

 

kersam-1

kersam-2

kersam-3

kersam-4

 

عکاس: شبیر نجفی کرسامی

 

2 نظرات
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    خدا قوت!!!

  2. قاسم نوده می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    چرا تا حالا این جور جلسات برگزار نمی شد هر چه به انتخابات نزدیک تر میشویم آقایون تازه یاد بدبخت بیچاره ها می افتند فکر کنم دیگه مردم ما بیشتر از قبلها بیشتر از این مجالس هم اندیشیها می اندیشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.