پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر بابایی کارنامی: صدای مظلومیت کارگران به گوش دولت مردان نمی رسد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مدیرکل سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران در گفت و گویی بیان داشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حمایت از قشر مستضعف و محروم جامعه بوده است و ایشان بارها در سخنرانی ها و فرمایشاتشان به این موضوع اشاره فرمودند.

وی با اشاره به اینکه کارگران و بازنشستگان صندوق سازمان تامین اجتماعی کشور یکی از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند که با حداقل حقوق و مزایا زندگی خود را سپری می کنند، گفت:موضوع افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان موضوعی است که سال ها از نظر نمایندگان کارگری نا عادلانه تعیین میگردد اما علی رغم رضایت و تائید نمایندگان کارگری شورای عالی کار و تعیین دستمزد مصوب و اجرایی می شود.

بابایی کارنامی گفت: یکی از مواردی که موجب عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت میشود،تعیین عادلانه مزد و یا دستمزد است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که این تعیین حقوق و مزایا متناسب با تورم روز در کشور نیست و کارگران با چنین دستمزدی زندگی نمی کنند و فقط زنده اند!

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم بیان داشت: این در حالی است که ایثارگری و فداکاری این قشر شریف و مظلوم همواره و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است و همواره در خط مقدم،از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع کرده اند و در صف اول صنعت و سازندگی ایران عزیز مویی سفید کردند!

منتخب مردم مازندران در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین فداکاری های این قشر عدم افزایش حقوق در ۸ سال جنگ تحمیلی بود!، گفت:نکته و حقی که سال هاست فریاد زده می شود اما صدای مظلومیتش به گوش دولت مردان نمی رسد!

بابایی کارنامی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!

وی با اشاره به اینکه این موضوع تازگی ندارد و با شدت کمتری در سال های گذشته و بدون رضایت نمایندگان کارگری تعیین و تصویب شد!، افزود:در صورتی که این افزایش مزد در مقابل آمار تورم اعلام شده بانک مرکزی فاصله فاحشی دارد و این امر یعنی سفره کارگران و بازنشستگان باز هم خالی تر خواهد شد!

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم  گفت: امید است در مجلس یازدهم شورای اسلامی با وضع مصوبات و تصویب قوانین حمایتی این قشر شریف و نظارت بر اجرای صحیح آن شاهد این باشیم که سفره کارگران و بازنشستگان دیگر خالی نباشد و بنده نیز بعنوان خادم این قشر مظلوم،شرمنده نباشم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.