پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوای درون خانوادگی نباید عظمت کشور را زیر سئوال ببرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، حسین حسن نژاد عصر سه شنبه در جمع بازنشستگان استان مازندران با تاکید بر اینکه اکنون دولتی بر سرکار است که برآمده از دل مردم است، افزود: اراده دولت تدبیر و امید خدمت به مردم بوده و است و اگر جایی در این خدمت رسانی ضعفی دیده می شود خارج از اراده دولت است .

وی ادامه داد : اگر امروز فشار ناشی از تحریم به یک آرامش نسبی رسید مدیون مقاومت و صبر و عضت مردم ایران و همچنن همراهی با نظام و دولت است. 

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه دولت برای جبران هزینه های ناشی از تحریم به همراهی و همدلی مردم نیاز دارد، تاکیدکرد: همه جناح ها ، تفکر ها و سلیقه ها باید برای عظمت کشور به میدان آمده و یک صدا بشوند.

حسن نژاد اظهار داشت: ما باید در دعواهای درون خانوادگی خود را بگونه ای عمل و رفتار کنیم که مایع سودجویی و استفاده ابزاری دشمنان نشود و نتیجه بحث ها زیر سوال بردن قدرت و عظمت کشور نباشد.  
وی با بیان اینکه ما دارای نظام و دولتی برآمدی از بتن جامعه و مردم هستیم، گفت : البته طبیعی است که در محدودیتها نمی توانیم بخشی از انتظارات جامعه را فراهم کنیم.

معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: اگر قرار است دولت در مقابل زیاده خواهی بایستد باید هزینه بپردازد که طبیعتا متاسفانه بخشی از این هزینه را مردم باید متحمل شوند.

حسن نژاد با بیان اینکه اگر دولت بخواهد هزینه ها را جبران کند باید همراهی مردم را داشته باشد، گفت:همه ما موظفیم در مقابل کاستی ها و کوتاهی خود از مردم عذر خواهی کنیم و یاری و حمایت آنان را به عنوان قوی ترین پشتوانه و قوت قلب خود به همراه داشته باشیم. 

در این مراسم از بازنشستگان زیر پوشش تامین اجتماعی قدردانی شد.

۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.