پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری گسترده شکارچیان غیرمجاز در مازندران/دستگیری یک شکارچی در پارک ملی کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر یک متخلف شروع به شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

همچنین در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر طی چند روز گذشته و در سه ماموریت جداگانه در منطقه دابودشت ۹ شکارچی غیرمجاز و سه صیاد متخلف دام هوایی را به همراه ۹ قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه خوتکا ویک قطعه باکلان دستگیر ودر ادامه ماموریت‌ها ۲۴ رشته دام هوایی را جمع آوری و سه باب کومه شکارچیان را تخریب کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ازیک متخلف شروع به شکار یک قبضه سلاح شکای و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر در حین گشت زنی در منطقه جنگلی سنگ ریزه بابلکنار دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در نکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی طی دو روز و در دو ماموریت سه شکارچی غیرمجاز را به همراه سه قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندرود در حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع زمین‌های زراعی سیاه چنار از یک متخلف شروع به شکار یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر (پاسگاه شهید شاهکومحلی) در حین گشت و کنترل در در حاشیه جنگلی پاسند دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.