پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری متخلفان شکار و صید درچهاردانگه و شهرهای دیگر استان مازندران

0

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی سه نفر متخلف را در حین صید غیرمجاز دستگیر و از این صیادان یک رشته سالیک، ۱۰ رشته دام ماهیگیری، یک رشته کرفا، ۲۵۰ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در ماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست دشت سر آمل در حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک متخلف را حین صید غیرمجاز در رودخانه گرمرود دشت سر دستگیر و از این صیاد یک رشته تور ماهیگیری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه در نکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهردرحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی با ۶ شکارچی غیر مجاز مواجهه شدند و پس ازتعقیب و گریز در داخل جنگل متخلفان متواری شدند، گفت: ماموران لاشه یک راس گرازوحشی  وتعدادی فشنگ ساچمه‌ای را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر در حین بازدید از منزل یک نفرمتخلف در پناهگاه حیات وحش چهاردانگه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست بندپی در حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی فیروزجاه کشف و ضبط شد و از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در حین گشت زنی دررودخانه‌های حوزه استحفاظی موفق به تخریب سه دستگاه سد کلهام و دو تله ماهیگیری و رها سازی چند قطعه ماهی گرفتار در آن شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.