پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در بخش چهاردانگه

0

به گزارشپایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر حین گشت و کنترل آب بندان های این شهرستان از 3 شکارچی غیرمجاز لاشه 2 قطعه خوتکا را کشف و ضبط کردند.
همچنین در ماموریتی دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر درحوزه استحفاظی خود از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری به همراه 3 قطعه خوتکا کشف و ضبط کردند.
ماموران اداره پارک ملی پابند شهرستان بهشهر از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق ولاشه یک طاقه قرقاول و تعدادی فشنگ کشف کرده و دراین ماموریت، شکارچی متخلف یکی ازمحیط بانان این پارک ملی را از ناحیه چشم مصدوم کرد.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل نیز در آب بندان های این شهرستان از متخلفان شکارغیرمجاز 3 قبضه سلاح شکاری کشف کردند. همچنین در پارک ملی کیاسر نیز ماموران یگان حفاظت این پارک در زمین های زراعی روستای کنتا، شکارچیان غیرمجاز قرقاول را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.
در شهرستان نور در 2 ماموریت، 55 عدد پایه دام هوایی صید پرندگان با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان جمع آوری شد.
متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.