پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری سه سارق حرفه ای خودرو در نور

0

سرهنگ محمد زمان شالیکار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۱۱ دستگاه خودرو و هفت فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: در جریان بازجویی اعتراف کردند که پس از سرقت خودرو و یا لوازم داخلی، آنها را پس از انتقال به شهرهای همجوار به هفت نفر مالخر می‌فروختند.

سرهنک شالیکار با اعلام اینکه هفت مالخری هم که با سارقان همکاری می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند، گفت: سارقان دستگیر شده حرفه‌ای هستند و در شهرهای آمل، محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس اقدام به سرقت خودروهایی می‌کردند بیشترشان پراید مدل پایین بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان بازگردانده شد، افزود: این سارقان بومی منطقه بوده و زیر ۲۵ سال سن دارند و به مواد مخدر شیشه هم معتاد هستند.

سرهنگ شالیکار گفت: برابر حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نور این سارقین بعد از اتمام مراحل بازجویی جهت رسیدگی سایر مراحل قانونی روانه زندان می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از مردم خواست تا از فعال بودن سیستم ضد سرقت خودروهایی که در کوچه‌ها پارک می‌کنند، مطمئن شوند و از قرار دادن کیف و هرگونه اشیا قیمتی در داخل خودرو نیز خودداری کنند.
شهرستان نور با جمعیتی بالغ بر ۱۲۱ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

/ ‏۱۲۹۵/‏۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.