پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستور وزیر راه و شهرسازی بر پرداخت اعتبار پروژه ساری-تاکام

0

 نماینده مردم ساری و میاندورود از دستور وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت اعتبار احداث پروژه ساری به تاکام خبرداد.

پایگاه خبری چهاردانگه: علی اصغر یوسف نژاد  به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دیدار معاونان وزیر و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هولار ساری نیز حضور داشتند که مباحث مختلفی مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین بحث رسیدگی به وضعیت محور ساری-تاکام به سمنان بود.

وی با بیان اینکه در محور ساری تاکام حوادث تلخی رخ می دهد که نگرانی و اعتراض مردم را در پی دارد، بیان کرد: در هفته گذشته تصادف شدیدی منجر به مرگ شهروندان در این منطقه شده است و این امر اعتراض مردم را در پی داشت.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه در این دیدار مقرر شد وزیر راه از این منطقه بازدید کند، افزود: وزیر دستور داد در این زمینه تامین اعتبار لازم صورت گیرد و پس از بازدید نیز درباره فاز بعدی نیز تصمیم گیری شود.پ

وی یادآور شد: یکی از مسایلی که تصمیم گیری شد این بود که با حضور مسئولان پروژه و معاون وزیر در دو هفته آینده بازدیدی از منطقه صورت گیرد و حتی مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه برای سرمایه گذاری مطالعه و ظرف یک ماه آینده جلسه ای برای نتیجه نهایی برقرار می شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این دیدار شهرداز و شورای اسلامی شهر هولار نیز دیدگاه های خود را نسبت به مشکلات بیان و همکاری خود را اعلام کردند، گفت: مسئولان منطقه اعلام کردند که در ۲۵ کیلومتر نخست تا تاکام به اجرای پروژه کمک خواهند کرد.

یوسف نژاد تصریح کرد: مساله دیگر عنوان شده در این جلسه درباره پل پنبه چوله و فرح آباد که شهرستان میاندورود و ساری را به هم وصل می کند بود که تصمیماتی گرفته شد و دستور وزیر مبنی بر تامین اعتبار و اجرای سریع پروژه در این جلسه اعلام شد.

وی افزود: درباره کمربندی ساری نیز قرار شد معاون وزیر از کمربندی و منطقه ۲۲ بهمن ساری بازدید داشته و گزارش بازدید به وزیر برای تصمیم گیری نهایی اعلام شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی درباره فرودگاه ساری نیز تاکید بر رفع نگرانی ها و مشکلات حوزه راه شهرستان ساری داشتند، بیان کرد: در این دیدار مشکلات راه های مهم مازندران مانند پروژه های فیروزکوه و هراز نیز مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه درباره نگه داری راه های روستایی نیز اعتبار خاصی در نظر گرفته شد، افزود: درباره

راه روستایی و نگه داری راه ها در ساری و میاندرود مسایلی مطرح شد، در این جلسه وزیر راه تقریبا به پروژه های ساری و کمربندی جاده ساری تاکام اشرافیت خوبی داشتند و مطلع بودند و برخی مسایل و موارد گره کار بود که دستور دادند مسئولان بازدید کنند.

یوسف نژاد تصریح کرد: درباره راه های دسترسی به مازندران مقرر شد به صورت کتبی و شفاهی شرایط راه های استان که با مشارکت مردم در حال انجام است نیز تدوین شود./ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.