پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در روز جمعه و ایام تعطیل محور کیاسر مقطعی یکطرفه می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علیرضا قدمی ،رئیس پلیس راه مازندران  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است‌.

وی افزود: باتوجه به ورودی‌هایی که روز چهارشنبه در محورهای مازندران شاهد بودیم باتوجه به بازگشت شاهد ترافیک سنگینی در برخی از مقاطع هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد که معمولا روزهای جمعه و ایام تعطیلات اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت نیز تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انحراف به شانه جاده در زمان ترافیک مورد تاکید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.