پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دریافت بیش یک میلیارد تومان کمک حاصل برگزاری همایش شورای اسلامی و دهیارهای چهاردانگه

3

 

خسرو الندانی عضو شورای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز،  پیرامون دستاورد های  برگزاری همایش  بزرگ شوراها و دهیاران بخش چهاردانگه که توسط شورای اسلامی بخش چهاردانگه و بخشدار چهاردانگه در روز چهارشنبه 27 خرداد 1394 در روستای قادیکلا برگزار گردید توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

 

وی گفت: در این همایش بزرگ که در سطح استان مازندران بی نظیر بود نزدیک به 400 نفر حضور داشتند. این همایش بزرگ با حضور مهمانان کشوری، استانی و دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری و مهندس دامادی نمایندگان مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی و مسئولین بخش حضور داشتند.

 

خسرو الندانی عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه از طرف شورای بخش و شورا های اسلامی روستاها و دهیاری ها  ، از دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی که با دعوت از مهمانان کشوری باعث خیر و برکت شدند و اسماعیل امینی بخشدار پر تلاش چهاردانگه همکاری خوبی با شورای بخش در برگزاری این همایش داشتند، تقدیر و تشکر نمودند.

 

dr-shojaei

دکتر شجاعی در این جلسه، در باره ساماندهی مراکز گردشگری بخش چهاردانگه جهت ایجاد اشتغال زایی پایدار، واگذاری طرح های عمرانی کوچک به دهیاری ها تسهیل در رابطه گازرسانی به بخش چهاردانگه، وضعیت نامطلوب جاده ساری – کیاسر و همچنین جاده روستایی بخش چهاردانگه توضیحاتی ارائه نمودند.

 

Amini-bakhshdar

 اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در این مراسم، مشکلات بخش را به طور مبسوط توضیح دادند و مهمترین آنها را چنین برشمردند، عدم ساماندهی مراکز گردشگری، حمل زباله به بخش چهاردانگه، مشکلات آب کشاورزی و آب شرب،  نامناسب بودن جاده روستای و جاده اصلی ساری- کیاسر، نداشتن امکاناتی مانند کامیون و لودر برای ترمیم خرابی ها و برف روبی در فصل زمستان توضیحاتی ارایه نمودند.

 

الندانی پیرامون دستاورد های این جلسه به موراد ذیل اشاره نمودند

         

تخصیص یک دستگاه کامیون به بخشداری چهاردانگه

 

 تخصیص یک دستگاه لودر به بخشداری چهاردانگه

 

 تخصیص یک دستگاه ماشین آتشنشانی

 

کمک ده ملیون تومانی به روستاهای دارای دهیاری و کمک 5 میلیون تومانی به روستاهای فاقد دهیاری در بخش چهاردانگه 35 روستا دارای دهیاری می باشد.

 

تخصیص دهیاری به روستاهای بالای 30 خانوار فاقد دهیاری.

 

3 نظرات
  1. امیر علی می گوید

    باید دعا کنیم انتخابات در هر سال برگزار بشه تا سبب خیر وبرکت برای مردم محروم بشه

  2. چهاردانگه ای می گوید

    عزیزان خیالتان راحت به دلیل نبود بودجه هیچ کدام محقق نمی شود چون به دلیل تحریم بودجه کافی وجود ندارد خوشبینانه دولت امسال بتواند حقوق پرسنل و یارانه را پرداخت نماید این کارها عزیزان نمایش برای مردم نمایندگان که انقدر قدرت دارن با یک جلسه همه مشکلات یک بخش را یک شبه حل می کنند این مدت چرا حل نکردند دوست خوب اقای الندانی خواهشمندم …………………

  3. کاظم جلیل نژاد می گوید

    اگر همه جای کشور پیشرفت کند کیاسر پیشرفت و ترقی نمی کند چرا همدلی و همزبانی و همکاری نیست جاده ساری به کیاسر را نگاه کنید چند سال است که مانده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.