پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درمانگاه دندانپزشکی ویژه بیماران صعب‌العلاج در ساری افتتاح می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: مدیر شعبه ساری بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» گفت: درمانگاه دندانپزشکی ویژه بیماران صعب‌العلاج در ساری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا مازندران، دومین همایش خیریه شعبه مازندران بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» در هتل بادله ساری با حضور تعدادی از مسئولان، نیکوکاران، هنرمندان و ورزشکاران و ده‌ها تن از بیماران صعب‌العلاج برگزار ‌شد.

مدیر شعبه ساری بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» گفت: در این همایش که هدف آن چاره‌اندیشی برای رفع نیازهای شغلی برخی از بیماران بود، با کمک نیکوکاران برخی از خواسته‌های کودکان زیر پوشش انجمن نیز رفع شد.

«سید هادی حسینی» افزود: مدتی پیش از همایش برخی از درخواست‌های کودکان زیر پوشش انجمن به اطلاع تعدادی از نیکوکاران رسانده شد و با کمک نیکوکاران، برخی از آرزوهای کودکانه این بچه‌ها برآورده شد.

وی از گشایش درمانگاه دندانپزشکی این بنیاد نیکوکاری تا کمتر از یک ماه دیگر در ساری خبر داد و اظهار کرد: با کمک بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان و برخی از نیکوکاران، نخستین درمانگاه دندانپزشکی اختصاصی بیماران صعب‌العلاج در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شعبه ساری بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» خاطرنشان کرد: این درمانگاه ویژه بیماران صعب‌العلاج، به خصوص بیماران مبتلا به EB ، ایكتیوز و سی‌اف است و در آن قرار است به این بیماران خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شود. همچنین این انجمن در نظر دارد که بیمارستان تخصصی بیماران صعب العلاج را نیز در مازندران احداث کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.