پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخشش بانوي کاراته‌ کاي چهاردانگه اي در مسابقات بین‌المللی ترکیه

0

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از وبلاگ روستاي سرخوليك دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته در ترکیه که با حضور 50 کشور جهان در شهر استانبول برگزار شد سیده زهرا عمادی فرزند ( سید ولی عمادی) از روستاي سرخوليك از توابع دهستان گرماب بخش چهاردانگه ساري توانست در بخش کمیته پس از پشت سرگذاشتن رقبای خود به فینال رفته و مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن آویزد.

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاري فارس، حسین بریمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان ساري  اظهار کرد: در مسابقات بین‌المللی کاراته در ترکیه که با حضور 50 کشور جهان در شهر استانبول برگزار شد شش کاراته‌کای ساروی موفق به کسب مدال شدند.

وی با اشاره به رقابت کاراته‌کاها در دو بخش کاتا و کمیته افزود: زهرا حسینی در کاتا و زهرا عمادی در کمیته دوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری تصریح کرد: همچنین در بخش مردان محمدامین عظیمی در کومیته به مقام سومی رسید.

بریمانی از سطح کیفی بالای این تورنمنت خبر داد و ابراز داشت: مائده ساداتی، مریم بوداغی و فهیمه جنیده نیز در بخش تیمی کاتا به مقام سومی دست یافتند.

وی با اشاره به موفقیت و عیدی خوب ورزشکاران ساروی در سال جدید یادآور شد: مهم‌ترین برنامه و اولویت ورزش ساری همگانی کردن ورزش در دو بخش مردان و زنان و همچنین کشف استعداد و نخبه ورزشی از سوی مربیان و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.