پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانش آموزان مازنی یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

0

به گزارش خبرنگار مهر، عسگری نیکزاد صبح چهارشنبه در مراسم زنگ احسان و نیکوکاری در دبیرستان الزهرا جویبار بهترین دوران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی را دوران کودکی یا همان دوران دانش آموزی بیان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برنامه‌های متنوعی را در حوزه فرهنگ با همکاری آموزش و پرورش در سطح استان مازندران اجرا می‌کنند.

وی برگزاری برنامه احسان و نیکوکاری را در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: این مساله موجب جلب رضایت خدا و باعث جدایی از محرومیت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه قطعاً احسان و نیکوکاری برای جامعه هدف تأثیرگذار خواهد بود گفت: تقدیر از نیکوکاران سرمایه بزرگی خواهد بود و با انجام برنامه ریزی های مشخص در یک مسیر گام بر می‌داریم.

حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه برای رسیدن به یک جامعه شاد باید کل جامعه درگیر این احساس باشند افزود : روحیه مشارکت اجتماعی در مدارس بسیار تأثیرگذار خواهد بود و برای رسیدن به این اهداف سطح همکاری‌ها باید عمیق‌تر و گسترده‌تر باشد.

وی اظهار داشت: توجه به آثار اجتماعی، انسانی و اخلاقی بسیار حائز اهمیت است چرا که با تقویت این حوزه‌ها نسل پیش روی ما از نسل موجود چندین گام جلوتر خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با اعلام اینکه نگاه به هم نوع و انفاق در ذات و فطرت انسان‌ها است اظهار کرد: در فضای آموزشی باید به گونه‌ای عمل کنیم که این همراهی و هم صدایی به صورت مستمر در زندگی ما وجود داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه در سال گذشته قریب به یک میلیارد تومان از مدارس سطح استان مازندران کمک‌های نقدی و غیرنقدی به جشن احسان و نیکوکاری شده است گفت :حدود سه هزار مدرسه فعال و بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز در اجرای فعالیت‌های فرهنگی فعالیت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.