پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دانش‌آموزان مازندرانی لباس فرم تهیه نکنند/اجباری برای خرید لباس فرم نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قبل از اینکه سال تحصیلی شروع شود خانواده‌ها در تدارک تهیه لوازم برای فرزندشان هستند از لوازم‌التحریر گرفته  تا کیف و کفش و لباس که در سال‌های اخیر بحث لباس فرم مطرح شده که هر مدرسه‌های پوشش دانش‌آموزان در هر پایه یکسان است.

باتوجه به شرایط کرونایی و همچنین مشکلاتی که در بحث تامین معاش و همچنین بیکاری برخی کسبه ایجاد شده خانواده‌ها را نگران تهیه ملزومات مدارس کرده و صحبت‌هایی در ارتباط با لباس فرم 300 هزار تومانی بیش از گذشته آنان را نگران کرده به‌ویژه خانواده‌هایی که بیش از یک دانش‌آموز دارند؛ کما اینکه سال گذشته هم باوجود اینکه شرایط کرونایی نبود اما خرید لباس فرم برای خانواده‌ها سخت بود چه برسد شرایط کرونایی.

در کنار این زمزمه‌ها صحبت از لباس فرم اختیاری ازسوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران توانسته به بخشی از این نگرانی‌ها پایان دهد.

ازسویی باتوجه به اینکه وضعیت برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید مشخص نیست،اجبار در این زمینه باتوجه به مشکلات خانواده تبعاتی به همراه خواهد داشت.

علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: دانش آموزان مازندرانی لباس فرم تهیه نکنند.

وی افزود: دانش آموزان میان پایه مازندرانی در سال تحصیلی ، می‌توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه هیچ اجباری برای خرید لباس فرم دانش‌آموزان وجود ندارد، گفت: تهیه پوشاک فرم مدرسه از سوی خانواده‌ها کاملا اختیاری است.

 /86034/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.