پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمات سفر در نوروز ۹۵ تسهیل خواهد شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود در جلسه تسهیل خدمات سفر در ایام پایانی سال و طرح نظارتی نوروز ۹۵ که با حضور روسای بیش از ۲۰ اتحادیه صنفی بر نظارت روسای اتحادیه ها بر اعضای مربوطه در ایام نوروزی و تهیه لیست کشیک برای ایام تعطیل تاکید نمود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود، اسماعیل هادی نژاد کیاسری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود در جلسه تسهیل خدمات سفر در ایام پایانی سال و طرح نظارتی نوروز ۹۵ که با حضور روسای بیش از ۲۰ اتحادیه صنفی در محل اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساری برگزار گردید بر نظارت روسای اتحادیه ها بر اعضای مربوطه در ایام نوروزی و تهیه لیست کشیک برای ایام تعطیل تاکید نمود.

 

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به عدم رضایت صنوف در برگزاری نمایشگاه بهاره و همچنین سیاست های سازمانی نمایشگاه فوق الذکر در سال جاری برگزار نمی گردد ولی فروش فوق العاده صرفاً توسط واحدهای صنفی و با مجوز اتحادیه می تواند برگزار گردد.

 

هادی نژاد بر لزوم رعایت موضوعات صنفی بویژه درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا و یا خدمات، رعایت ضرائب سودهای عمده و خرده فروشی، ارائه فاکتور خرید کالا به بازرسان در زمان بازرسی، صدور فاکتور فروش تاکید کردند.

 

وی افزود: طبق تصمیمات متخذه مقرّر گردید به جهت تأثیرگذاری و نظارت همه جانبه موارد صنفی گشت مشترک با دستگاههای نظارتی از جمله اتاق اصناف ،اتحادیه های صنفی ،شبکه بهداشت ،تعزیرات حکومتی ،جهادکشاورزی ،میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان و… در این ایام مرتباً برگزار گردد.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود تصریح کرد: لیست جدید واحدهای اقامتی و پذیرایی به همراه نرخ خدمات آن از جمله : ورودی ، توقفگاه ها ، پلاژها و پارکهای ساحلی ، آلاچیق ها و .. در اسرع وقت جهت نظارت و بازرسی توسط بازرسان این اداره از اداره گردشگری اخذ خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.