پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت مجلس یازدهم از برنامه‌های ناجا/ نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی کریمی‌فیروزجایی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در اولین جلسه مشترک مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم و فرماندهی انتظامی این استان در ساری به اهمیت فعالیت ناجا در تامین امنیت و نظم عمومی جامعه اشاره و  خواستار تمرکز فعالیت‌های این نیرو بر جلب مشارکت مردم در تامین امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: حوزه وظیفه‌مندی گسترده نیروی انتظامی با امکانات لجستیکی، منابع انسانی و سرمایه‌ای محدود آن هم‌خوانی ندارد.

وی تقویت و پشتیبانی بودجه‌ای ناجا را برنامه محوری مجلس یازدهم عنوان و تصریح کرد: تعامل مجلس و نیروی انتظامی می تواند بسیاری از مشکلات حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را برطرف کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضرورت همپایی و مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی، قضایی و خدماتی را در پیشبرد ماموریت‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد و گفت: هم اکنون نیروی انتظامی در اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان ماموریت حیاتی نیازمند حمایت و پشتیبانی‌های قانونی است.

وی با اعلام حمایت مجمع نمایندگان مازندران از برنامه‌های توسعه خدمات انتظامی در این استان بر هم‌افزایی هر چه بیشتر مدیران و مسؤولان استانی برای موفقیت برنامه‌های محوری ناجا در مازندران تاکید کرد.

همچنین سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با تجلیل از روحیه انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم و نقش مهم آنان در پیشبرد برنامه‌های ناجا،خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روند اجرای طرح‌های عملیاتی نیروی انتظامی در تقویت امنیت پایدار و نظم اجتماعی شد.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.