پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت مازندرانی های پایتخت از نامزدی « علی لیالی » + گفتگوی ویژه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: نام علی لیالی برای همه مازندرانی ها آشناست . ایشان اهل روستای ایول بخش چهاردانگه می باشد مدیری ملی که در سطوح مختلف مدیریتی فعالیت کرده و همواره در تمام سطوح توجه ای ویژه به زادگاه خود استان مازندران داشته است .

به گزارش شمال نیوز، علی لیالی متولد  چهاردانگه ساری است و نمودار مدیریتی خود را از مازندران و مدیرکلی سازمان حج و زیارت استان آغاز و تا معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد .

لیالی همچنین مسئولیت هایی همچون مدیر کل حج و زیارت استان تهران (۹ سال) ، مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت سازمان حج و زیارت و معاون مجلس و امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور را در رزومه خود دارد .

این مدیربلند پایه مازندرانی در این مقطع قصد دارد با ورود به بهارستان تجارب خود در قانونگذاری بکارگیرد و در این راه چشم امید به توجه و آرای هم استانی های مازندرانی خود در تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس دارد .

در دوم اسفند ماه 98 به یاری اش بشتابیم .

در همین ارتباط گفتگوی کوتاهی با علی لیالی نامزد مازندرانی حوزه انتخابیه « تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس » داشته ایم که ماحصل آن را می خوانید :

علی لیالی در گفتگو با شمال نیوز از هم استانی های مازندرانی خود در پایتخت و شهرهای اطراف خواست تا در رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم یاری اش کنند .

وی با اشاره به انگیزه های خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی گفت : انگيزه اصلى من براى شركت در انتخابات ، تجارب اجرايى وحضور شش ساله درمجلس بعنوان نماينده دستگاه اجرايى وآشنايى لازم در حوزه قانون گزارى وآگاهى كافى ازمشكلات اقتصادى واجتمايى جامعه است .

 

http://www.shomalnews.com/photo/158169698490351771.jpg

لیالی مشکلات اقتصادی را گریبانگیر کشور دانست و افزود :  بى ترديد مجلس يازدهم بايد با بهره گيرى ازنمايندگان آگاه به مشكلات واقعى جامعه ، خصوصا مشکلات اقتصادی ، راه حل قانونى و قابل اجرا را تبیین و برمشكلات غلبه کند . چرا که فشار مشکلات اقصادی بر مردم ما زیاد شده و خانواده های ایرانی درگیر این مسئله شده اند .

وی مازندرانی ها را با محبت و مومن خواند و اظهار داشت : همواره در همه مسئولیت هایم نگاهی ویژه به استان زادگاهم داشتم و بدون تردید و از آنجا که هر نماینده در قبال همه ملت مسئول است ، پس از ورود به مجلس از حوزه انتخابیه تهران و خدمتگذاری به مردم پایتخت ، سرنوشت استان مازندران نیز برای من مثل همیشه مهم و حائز اهمیت است .

لیالی ظرفیت مازندرانی های پایتخت را بسیار بالا برشمرد و گفت : مطمئن هستم  که مازندرانی های مقیم پایتخت و شهرهای اسلامشهر ، پردیس ، ری و شمیرانات به این برادر هم استانی  خود اعتماد می کنند و اصولا یکی از پشتوانه های بنده برای حضور در رقابت ها همین ظرفیت است که بسیاری از نامزدها در تهران ندارند .

گفتنی است ؛ در روزها و شب های گذشته صدها مازندرانی مقیم پایتخت در تماس و یا حضور در ستاد انتخاباتی علی لیالی حمایت خود و دیگر مازندرانی های تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس را اعلام نمودند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.