پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

مهدی معصومی گرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و توقف ناخواسته فعالیت‌های هنری، حوزه هنری مازندران همگام با سایر مراکز فرهنگی و اداری به کمک تعدادی از هنرمندان مرتبط با این مرکز شتافت.

وی افزود: در پی ایجاد شرایط خاص و اعمال محدودیت‌های ویژه در جامعه بدلیل شیوع بیماری کرونا، از سوی مراکز ذیصلاح و تعطیلی بسیاری ازفعالیت‌های فرهنگی و هنری، مشاغل بسیاری از هنرمندان در استان تحت تاثیر این جریان قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری مازندران تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان یک نهاد انقلابی با اتخاذ تدابیری، ضمن شناسایی جمعی از هنرمندان آسیب‌دیده از شرایط موجود، به کمک آنها شتافت.

معصومی‌گرجی گفت: این نهاد با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده برای هنرمندان مرتبط با این مرکز، با حمایت و پشتیبانی ستاد مرکزی، کمک‌های نقدی خود را بصورت اهدای مبلغ پنج میلیون ریال به شکل بلاعوض و 50 میلیون ریال بصورت وام بدون بهره به تعدادی از هنرمندان ارائه کرد.

این مسؤول ادامه داد: بخش دیگری از حمایت‌های مالی حوزه هنری مازندران، به هنرمندان در قالب سفارش کار و تولید اثر بود که با دعوت از هنرمندان  در رشته‌های مختلف هنری انجام گرفت.

معصومی گرجی ضمن تقدیر از کارکنان حوزه هنری مازندران، گفت: کارکنان این مرکز نیز طی اقدامی داوطلبانه با اهدای کمک های نقدی و اهداء بخشی از حقوق خود ، در طرح کمک مومنانه شرکت کردند.

 /86018/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.