پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور انجمن خیره پویندگان سلامت استان مازندران در منطقه دوسرشمار

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، انجمن پویندگان سلامت استان مازندران برای چهل و سومین بار در استان مازندران با استقرار در روستای قلعه اقدام به ویزیت رایگان بیماران و اهالی منطقه دوسرشمار کردند.

انجمن خیره پویندگان سلامت که به طور کاملا غیر انتفاعی و با حضور پزشکان متخصص از جمله متخصص قلب ، فوق تخصص کلیه ، متخصص زنان ، چشم پزشک ، دندان پزشک ، ارتوپد ، اطفال ، سونوگراف و … با کلیه تجهیزات پزشکی هر ماه در یکی از مناطق محروم و روستایی  استان مازندران حضور پیدا می کنند این بار در مسجد و حسینیه روستای قلعه حضور پیدا کرده و به ویزیت بیماران منطقه دوسرشمار پرداختند.

این گروه خیریه پزشکی با حضور در شب پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ در سه روستای قلعه ، بالاده و تیله بن به صورت همزمان و توسط پزشکان متخصص و متعهد با پخش اسلاید و فیلم به آموزش پیشگیری قبل از درمان پرداختند.

 ویزیت بیماران و اهالی در این برنامه به طور کامل تا حد امکان توسط متخصصان و پزشکان از جمله خدمات دندان پزشکی ، سونوگرافی با دستگاه ، نوار قلب ، اندوسکوپی ، بینایی سنجی و ارائه اقلام دارویی و … انجام شد که طی آن حدود 210 نفر از بیماران به تعداد 1208 ارجاع به متخصصان مختلف تحت ویزیت و درمان به صورت کاملا رایگان قرار گرفتند.

پایگاه خبری چهرادانگه مراتب سپاس و تشکر خود را از این گروه خیریه پزشکی اعلام داشته و امیدوار است ت این گونه برنامه های خیریه و ارائه خدمات تخصصی پزشکی در بخش چهاردانگه ادامه داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.