پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حریت و جسارت در دستور کار خبرنگاران باشد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مسعود بصیری بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره یادداشت نویسی گره به همت بسیج رسانه شهرستان نکا در سالن ارشاد نکا اظهار کرد: آگاهی و روشنگری در جهان گسترش یافته و شاخص حکومت شیطان میزان افت و فروپاشی خانواده است در حالی که خانواده در اسلام مقدس‌ترین نهاد است.

وی افزود: امروزه در کشورهای غربی میزان جرم و جنایت و درگیری خانواده‌ها و تجاوزات بسیار فراوان است و عدالت در کشورهای غربی زیر سوال رفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی از سوی رسانه‌ها در دوران مختلف انقلاب و در دوران کرونا انجام شده است، گفت: خبرنگاران، پیامبران حقیت هستند که روشنگری می‌کنند و باید تلاش کنیم تا با آگاهی‌رسانی به دنبال تغییر دنیا باشیم.

بصیری با بیان اینکه باید تلاش شود تا فقط تحلیل کننده نباشیم، یادآور شد: باید تغییر دهیم که تفاوت بین فهم و شعور و دانش در همین تغییر است.

وی گفت: خداوند از هیچ کسی بیش از وسع نمی‌خواهد و دنیا تنها دورهمی نیست؛ بلکه محلی برای تلاش و ایستادگی است.

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: امروزه مسلمان و شیعه عزت و بزرگی دارد و امیدوارم همواره در اوج باشیم.

بصیری تصریح کرد: رسانه وظایف مختلفی دارد و زبان و بیان و قلم ما نباید باری بر دوش باشد و باید عمل کننده باشیم و دنیا و آخرت خود را به دیگری نفروشیم.

وی گفت: حریت و جسارت در بیان حقیقت مهم است و باید در دستور کار خبرنگاران باشد که در این صورت می‌توان به آینده امیدوار بود.

 /86002/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.