پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حادثه‌ای برای هواپیمای زائران مازندرانی رخ نداد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، ادعای برخورد هواپیمای ایران ایر در فرودگاه ساری با ستون برق چهارشنبه شب در فضای مجازی مطرح شد. منتشر کنندگان این مطلب مدعی شدند که هواپیما برای انتقال زایران مازندرانی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد و پس از برخورد با تیر برق که ماشین مارشالر مقصر آن بود، زمین گیر شد.

سعدالله وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هواپیمای ایران ایر پس از پیاده کردن زائران در مدینه و در بازگشت به فرودگاه ساری قرار بود ۲۶۳ زائر مازندران را ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه امشب به مدینه انتقال بدهد ولی خلبان هنگام بازگشت از فرودگاه مدینه متوجه زائده ای در نوک بال هواپیما شد.

وی با تاکید بر اینکه هواپیما مشکل فنی و موتوری نداشت، افزود: برای احتیاط بیشتر، درخواست هواپیمای جایگزین کردیم که به فرودگاه ساری آمد و زائران با هواپیمای جایگزین به مدینه اعزام شدند.

وطن خواه گفت که هواپیمای جایگزین با ۳۵ تاخیر باند فرودگاه ساری را به مقصد مدینه ترک کرد.

انتقال چهار هزار و ۲۵۰ زائر مازندران به مدینه منوره در قالب ۲۹ کاروان با ۱۷ سورتی پرواز از ۲۲ تیر ماه آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد.

با تمهیدات اتخاذ شده قبلی از سوی شرکت هواپیمایی و فرودگاههای کشور، نخستین پرواز حجاج مازندرانی زودتر از موعد انجام شده بود.

۲۰۹۶/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.