پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت در مازندران تجلیل شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از جهادگران دانشگاهی عرصه سلامت ویژه تجلیل از مدیران، دانشجویان و دانشگاه‌های برتر در جبهه سلامت، مقابله با کرونا و نهضت کمک مومنانه از سوی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار شد.

کوروش نوذری رئیس دانشگاه مازندران عصر دوشنبه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: مدیریت جهادی و اصل ما می‌توانیم عامل عزت، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها شد.

کوروش نوذری با بیان اینکه ۴۲ سال مردم برای خدمت با یکدیگر مسابقه دادند اظهار کرد: چه در زمان جنگ تحمیلی برای حضور در جبهه‌ها و چه در قضیه فراگیری و شیوع ویروس کرونا مردم خدمت رسانی خود را در منصه ظهور قرار دادند.

رئیس دانشگاه مازندران با تاکید بر سخنان گره گشا و استراتژیک مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: موضوع کمک مومنانه از تبلور بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بود که همه اقشار جامعه و بخصوص جوانان را پای کار آورد.

وی با اشاره به حضور دانشگاهیان در موضوع مبارزه با ویروس کرونا گفت: دانشگاه براساس منویات راهبردی رهبری انجام فعالیت‌های جامعه‌محور را تجلی کرده و در کنار اقشار مختلف جامعه قرار گرفتند.

کد خبر 5035357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.