پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه توجیهی مدیران مدارس و راهبران آموزشی و پرورشی منطقه چهاردانگه تشکیل شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در این جلسه، که با همراهی معاونین و کارشناس مسئولان اداره تشکیل شد. شکراله شریعت نژاد، رییس اداره از همکاران و مدیران به دلیل زحماتی که در مدارس با وجود مشکلات فراوان متحمل می شوند تشکر کرد و افزود: مدیران باید برنامه ریزی و نظم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا امید به اجرای خوب و دستیابی به اهداف آن ها را داشته باشند.

رییس اداره تأکید کرد مدیران باید تمام تلاش خود را برای «قانون گرایی» در اجرای برنامه ها و فعالیت ها ،خصوصا در امور مالی و توجه به حقوق مربوط به همکار، دانش آموز، والدین و قوانین اداری به کارگیرند.

حامد خلیلی (معاون آموزشی و سرپرست معاون پرورشی) با توجه به موضوع پروژه مهر و ثبت نام دانش آموزان، توضیحات کاملی در این زمینه مخصوصا اهمیت و چگونگی اجرای هرچه بهتر آن ارائه کرد و گفت: در اجرای پروژه مهر باید نیازها و  محدودیت های  مدارس در نظر گرفته شود و مدیران برای آغاز سال تحصیلی جدید از هم اکنون به فکر آماده سازی مناسب مدارس جهت بازگشایی باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته، منطقه چهاردانگه «رتبه برتر» در پروژه مهر 96 در سطح استان را کسب کرد؛ گفت:ما همه تلاش خود را برای حفظ و ارتقای این رتبه به کار خواهیم گرفت.

در ادامه جلسه، معاونین و کارشناس مسئولان اداره و متقابلاً، مدیران نیز به بیان انتظارات خویش، در راستای سند تحول بنیادین پراختند و طی گفت و گویی دو طرفه مسئولین اداره به سوالات و انتقادات مدیران پاسخ گفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.