پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مدارس چهاردانگه برگزار شد + تصاویر

0

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به مناسبت هفته قرآن، جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در مدارس منطقه چهاردانگه  امروز چهارشنبه 27 آذر 1398 با حضور مسئولین و خانواده ها برگزار شد.

عباسعلی نجفی کرسامی رییس اداره آموزش و پرورش، حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در جشن تکلیف دانش آموزان دبستان فردوسی شهر کیاسر  که با استقبال خانواده ها برگزارشده بود، شرکت کردند.

عباسعلی  نجفی ضمن تبریک به دانش آموزان  و خانواده های آنها  گفت: جشن تلکیف جشن عبودیت به درگاه خداوند متعال ، جشن ارتباط با خداوند منان، جشن و شکر گزاری برای این که خداوند ما را شایسته مسئولیت دانست، می باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه اظهار داشت راه گفتگو با خدا اقامه نماز و راه سخن گفتن خدا با ما خواندن قرآن می باشد.

حامد خلیلی در این مراسم معنوی گفت:  مدرسه و خانواده با برای برگزاری  جشن تکلیف سنگ تمام می‌گذارند تا سالروز مکلف شدن یا به عبارتی مشرف شدن فرزندشان به بارگاه ربوبی را برای او به یادماندنی کنند.

معاون پرورشی منطقه چهاردانگه با بیان اینکه جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است، افزود: اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر هوای نفس نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است.

اجرای سرود، خواندن مولودی، برگزاری مسابقه، بیان فضایل اقامه نماز اول وقت ٬ اقامه نماز جماعت ظهر و عصر  بخشی از برنامه های این جشن  معنوی و آموزشی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.