پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره تولید البسه اسلامی در مازندران برپا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته پازوکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل نخستین جلسه کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آغاز شده است، گفت: برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

پازوکی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کرونا برنامه‌ها در فضای مجازی باید به صورت گسترده برگزار شود، بر نوآوری و ابتکار در شیوه اجرای برنامه‌ها و جذب مخاطب در این فضا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس در قالب ۴۲ هفته‌شمار تهیه شده است، گفت: تمامی برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

پازوکی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته «عفاف و حجاب» گفت: در حادثه ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ و کشف حجاب رضاخانی بیش از دو هزار بانوی محجبه به شهادت رسیدند و با توجه به این حادثه، هفته‌ای به نام «عفاف و حجاب» در تقویم مناسبت‌های کشوری نامگذاری شد.

وی به اهمیت حجاب و عفاف زنان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما نمایندگان زنان بوده و مسئول پاسخگویی در این حوزه هستیم.

پازوکی بر ضرورت توجه مسئولان امور بانوان در سطح ادارات به برنامه‌های حجاب و عفاف و چهلمین سال دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: سازمان‌ها و ادارات برنامه‌های خود را حول محور بسیج ببینند و با همکاری بسیج مساجد و محلات، دانش‌آموزی، دانشجویی و… برنامه‌ها را برگزار کنند.

وی برگزاری جشنواره تولیدات البسه اسلامی با حضور طراحان دوخت لباس، تجلیل از فروشندگان محصولات عفاف و حجاب، تجلیل از دختران تازه محجبه و خانواده‌های آنها، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا توسط دستگاه‌ها در خصوص حجاب، تهیه مستند با محوریت بانوان تازه محجبه، راه اندازی کمپین‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، گسترش نرم افزار «خارِچی» با موضوعات مختلف بازارچه، کسب و کار، مشاوره، قرآنی و… را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

کد خبر 4945226
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.