پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده هستند

0

محسن هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مشاهدات دوربین های نظارتی و گزارش گشت های سیار راهداری در حال حاضر بارندگی تمامی طول مسیر ساحلی مازندران را در بر گرفته است که در محدوده شهرستان نور تا گلوگاه در شرق استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: بارش باران در جاده های شهرهای مرکزی و شرقی استان نیز در حال باریدن است و  در محورهای غربی نیز به صورت پراکنده گزارش می شود.

رئیس مدیریت راه استان مازندران به وضعیت جوی محورهای کوهستانی استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محور هراز با بارش پراکنده باران همراه است و در محور کندوان نیز وضعیت به همین ترتیب می باشد.

به گفته هاشمی جاده سوادکوه نیز با بارش باران مواجه است و تمامی مسیرهای کوهستانی لغزنده می باشند.

وی شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی داخلی استان را به دلیل بارش باران پر حجم و روان عنوان کرد و گفت: تردد در محورهای کوهستانی نیز عادی و روان می باشد.

رئیس مدیریت راه استان مازندران با تاکید بر اینکه اکثر جاده های استان در این ایام لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده ها به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش باران که با سرد شدن دمای هوا  همراه است تا اواسط هفته آینده در مازندران ساکن است.

طبق پیش بینی هواشناسی از روز شنبه شاهد شدت بارندگی و سردتر شدن دمای هوای استان هستیم که تا روز سه شنبه هفته آینده ادامه دارد.

در حال حاضر دمای هوا در محور های مواصلاتی حدود هشت درجه و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای حدود ۱۸ درجه سانتیگراد است.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از یک هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.