پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش سبب مرگ ۲ نفر در بابلسر شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدجعفر ساداتی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش”بهمنیر” شهرستان بابلسر بلافاصله مأموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این حادثه، فردی ۵۲ ساله از کارکنان یکی از شرکت‌های خدمات مراقبتی با اسلحه‌ای که در اختیار داشت با مراجعه به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای منطقه به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت، شلیک کرد.

سرهنگ ساداتی، تصریح کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر ۴۷ ساله‌اش و مادر ۷۰ ساله همسرش شده بود از محل متواری شد و متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش، آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت مأموران انتظامی بخش با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی، قاتل را دستگیر کردند.

ساداتی در خاتمه از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و گفت: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

کد خبر 4927341
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.