پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید بیش از یک میلیون لوازم بهداشتی بیمارستانی توسط مشاغل خانگی و تعاونی‌ها در مازندران

0

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تولید بیش از یک میلیون لوازم بهداشتی بیمارستانی توسط شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی‌ها در این استان خبر داد.

کامران اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از یک میلیون دستکش، ۶۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار لباس ایزوله بیمارستانی (گان) توسط شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی‌ها در مازندران تولید شده است.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: تلاش شده برای کمک به مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ظرفیت‌های مشاغل خانگی و تعاونی‌ها در استان استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تولید و همکاری ویژه شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی‌ها از زمان شیوع کرونا در این استان خبر داد و افزود: شرکت تعاونی تولیدی تجهیزات پزشکی سینا در سوادکوه روزانه بیش از ۳۵ هزار عدد دستکش لاتکس تولید می‌کند و تاکنون بیش از یک میلیون دستکش تولید و توزیع کرده است.

اصغری خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی آبفر شهرستان نور نیز توانسته تولیدات خود را به روزانه ۲ هزار عدد ماسک و هزار عدد لباس ایزوله بیمارستانی (گان) افزایش داده و تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار گان تولید و توزیع کرد.

وی ادامه داد: فنی و حرفه‌ای مازندران نیز بیش از ۱۰۲ هزار عدد ماسک و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عدد لباس بیمارستانی و بیش از ۱۰ هزار جفت دستکش، بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی توسط ۱۱ مرکز و ۴۴ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر استان تولید و در بیمارستان‌ها توزیع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران عنوان کرد: این تولیدات تا زمان ریشه‌کن شده ویروس کرونا در استان و کشور ادامه دارد.

اصغری در پایان از تمامی کارفرمایان و کارآفرینان استان خواست: هزینه‌های تبلیغات را صرف سلامت هم استانی‌های عزیز و خصوصا قشر مستضعف و کودکان کار کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.