پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توقیف نفت‌کش ایرانی بازی کردن با دم شیر است

0

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری افزود: انگلستانی که بدون اجازه آمریکا جرأت خوردن آب را ندارد چگونه به خود اجازه می‌دهد در مقابل کشور مقتدر و باعظمتی چون ایران اسلامی بایستد؟
وی ادامه داد: مثل اینکه انگلستان فراموش کرده که برادران سپاه پاسداران با هدف گرفتن پهباد آمریکایی چه سیلی محکمی به استکبار جهانی زده‌اند. چون در غیر این صورت هرگز اجازه چنین جسارتی به خود نمی‌دادند.
خطیب جمعه ساری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۲۷ تیر ماه سالگرد پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، گفت: مسئولان و دولتمردان وقت نظام حداکثر امکانات را به نفع نظام الهی از این قطعنامه گرفتند.
وی افزود: انتظار ما از تمامی مسئولان این است که همچون دولتمردان آن زمان با اقتدار در مقابل دشمنان بایستند و اجازه هیچ سو استفاده‌ای را به آنها ندهند.
قاسمی گفت: در موضوع برجام نیز اگر با صلابت زمان پذیرش قطعنامه در مقابل سایر کشورها می‌ایستادیم امروز شاهد بدعهدی آمریکا نبوده و مشکلات مربوط به برجام را نداشتیم.
وی با اشاره به نامگذاری ۲۴ تیر ماه به عنوان روز عفاف و حجاب، از آن به عنوان دستاوردهای جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ولنگاری، بی بند و باری، فاصله جوانان با اهل بیت (ع) و عدم رعایت عفاف و حجاب بزرگترین هدف استکبار جهانی است زیرا تنها بدین وسیله می‌تواند به ایران اسلامی دستیازی کند.
او همچنین به تشکیل شورای نگهبان در ۲۶ تیر ماه سال ۱۳۵۸ به عنوان دیگر از دستاوردهای جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این نهاد خدوم به رغم تحمل اهانت‌های دشمنان داخلی و خارجی همواره از ارزش‌های نظام حراست کرد و راه ورود بیگانگان را بست و هرگونه تضعیف آن حرام است.
۹۹۱۹/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.