پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توطئه دشمنان نظام با اقتدار و اقدام هوشمندانه پلیس خنثی شد 

0

ایسنا/مازندران رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اقتدار و اقدام هوشمندانه پلیس توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد. 

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی مازندران که در حسینیه آیت الله خامنه‌ای ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام در حوادث اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به کسب عنوان رده برتر در بین رده‌های ناجا در ارزیابی اشراف فرماندهی کل قوا در جشنواره مالک اشتر تصریح کرد: بی‌شک این موفقیت نتیجه تدابیر و هدایت‌های هوشمندانه فرماندهی و تلاش و زحمات همه کارکنان انتظامی استان بوده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه سخنان گهربار مقام معظم رهبری که فرمودند: « نیروی انتظامی نیاز به دعا دارد ، من هم دعا می کنم شما هم دعا کنید»، گفت: پشتوانه اصلی نیروی انتظامی اتکا به خداوند باریتعالی است چراکه امروز نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با دشمنان نظام قرار دارد.

ادیانی با اشاره به اینکه هیچ کشوری از دشمنی دشمنان بیرونی‌اش نابود نخواهد شد، بلکه از توطئه‌ها و فتنه‌های درونی به زوال و نابودی کشانده می‌شود، افزود: مستکبران و ظالمان عالم با نفوذ و رخنه در درون و ایجاد تفرقه، یاس و نا امیدی در جامعه به دنبال نابودی کشورها هستند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند خداوند به انسان‌ها یک ویژگی خاص نسبت به دیگر مخلوقات عالم داده و آن هم بهره‌مندی از نعمت عقل، درک و فهم، آگاهی و معرفت و قدرت اختیار است اما همه این ویژگی‌ها نمی‌تواند انسان را به سعادت برساند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه دشمنان نظام با استفاده از ابزار جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف اعتقادات و باورهای دینی مردم هستند، تصریح کرد: باید به ارزش‌ها و اصول انقلابی وفادار و با بصیرت دینی در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کرد.

ادیانی با اشاره به اینکه خداوند در نزد فرشتگان الهی به سه دسته از انسان‌ها مباهات می‌کند، گفت: اولین گروه افرادی هستند که نماز خود را با اذان و اقامه و خلوص نیت به پا می‌دارند، دسته دوم گروهی از مومنان هستند که در دل شب با خدای خود به راز و نیاز می‌پردازند و دسته سوم مجاهدان فی سیبل الله هستند که خداوند در نزد فرشتگانش به آنان مباهات و افتخار می‌کند.

وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی موجب شد تا اشرار جرات عرض اندام نداشته باشند و اقدام به موقع و هوشمندانه شما و حضور فعال در صحنه توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه فتنه اخیر فتنه‌ای عبری، عربی، غربی و با استفاده از نفوذی‌های داخلی بوده است، یادآور شد: با موضع‌گیری حکیمانه مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت دینی مردم و هوشمندی پلیس و نیروهای مسلح این فتنه نیز در نطفه خفه شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.