پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع۳۰۰ هزار سبد کالا درمرحله اول رزمایش کمک مومنانه در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در نشست هماهنگی مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در مازندران که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد، اظهار کرد: در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه مردم مازندران حماسه آفریدند و بیش از ۳۰۰ هزار سبد کالا به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان بین مردم آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: تا شرایط کرونایی در مملکت وجود دارد باید تعاون و همدلی ادامه داشته باشد وتوزیع کمک‌های مؤمنانه استان مازندران در مرحله دوم، در سه مرحله شامل؛ عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر انجام می‌شود و همکاری با سپاه و مسئولان مربوط به رزمایش از ملزومات کار ما خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت این جلسه بیان کرد: نهاد کمیته امداد و بهزیستی زیر چتر رزمایش هستند و کمک‌ها را به جامعه هدف خودشان اهدا می‌کنند اما هدف این است که اقشار آسیب دیده از کسب و کارها که در قالب این دو نهاد نیستند مورد توجه قرار گیرند.

آیت الله لائینی با تاکید بر تشکیل قرارگاه رزمایش کمک مومنانه یادآور شد: کمک به این افراد باید در قالب محله و مسجد محصور انجام شود.

کد خبر 4977908
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.