پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تنش‌های اجتماعی منطقه چهاردانگه به دلیل مشکلات انتقال زباله جدی شده است

1

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی صبح امروز در جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند استان مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای تکمیل دو کارخانه زباله‌سوز ساری و نوشهر به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه برای بهره‌برداری از کارخانه زباله‌سوز ساری وعده‌های زیادی داده شده است، تصریح کرد: قول بهره‌برداری در پایان سال 98 باید با بررسی همه‌جانبه مطرح شود چرا که تنش‌های اجتماعی منطقه چهاردانگه به دلیل مشکلات انتقال زباله جدی شده است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به آمارهای متعدد مطرح شده درباره میزان پیشرفت فیزیکی پروژه زباله‌سوز ساری، گفت: این آمارها چندین سال مطرح می‌شود اما میزان پیشرفت‌ها متناسب با زمان نیست.

دغدغه ابراهیمی‌کارنامی در ارتباط با عدم پیشرفت فیزیکی مناسب کارخانه زباله‌سوز ساری با تأیید محمد محمدی‌تاکامی مدیرکل امور شهری استانداری مازندران مواجه شده است.

مدیرکل امور شهری و استانداری مازندران نیز خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در فرمانداری، شهرداری و سازمان شهرداری‌های کشور برای ساماندهی زباله‌سوز ساری برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه نگرانی از بابت انتقال زباله بین مردم چهاردانگه بسیار جدی است، افزود: با وساطت فرماندار ساری و بابت قولی که برای بهره‌برداری پروژه زباله‌سوز ساری تا پایان سال 98 داده تا حدودی تنش‌ها کاهش  یافته است./فارس

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    دوصد گفته چون نیم کردار نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.