پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلفات انفجار گاز خانگی در آمل به چهار نفر رسید

0

شنبه شب هفته جاری نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای ” بوران ” از توابع شهرستان آمل  ۱۳ نفر را مجروح کرد که یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و بقیه با اورژانس به بیمارستان تخصصی سوختگی شهید زارع ساری انتقال یافتند.

سه تن از مصدومان دیروز به خاطر شدت سوختگی که پزشکان بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد اعلام کردند ، پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

سلیمان ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که فرد چهارمی که جان باخته با رضایت اعضای خانواده ترخیص شده و در حال انتقال به تهران بود که جان باخت.

وی با وخیم توصیف کردن وضعیت هفت مجروح دیگر هم گفت که قرار است این مجروحان هم به بیمارستانی در مشهد منتقل شوند.

مدیر بیمارستان شهید زارع ساری توضیح داد : این مصدومان نیز که با سوختگی شدید بالای ۵۰ درصد و بیشتر مواجه هستند ، قرار است با رضایت خانواده ترخیص شده و به مشهد انتقال یابند.

وی افزود : این مصدومان با سوختگی شدید پوستی و همچنین سوختگی استنشاقی مواجه هستند چرا که با توجه به قرار گرفتن در محیط بسته و استنشاق دود و آتش ریه ها و دستگاه های تنفسی آنها سوخته است.

ایزدی گفت : از ۱۲ مصدوم این حادثه که به بیمارستان زارع ساری منتقل شد تنها یک مصدوم با درصد سوختگی ۱۳ درصد در این بیمارستان باقی می ماند که مراحل درمان وی در حال انجام است.

بر اساس گزارش منابع محلی ، هنگام انفجار گاز خانگی این افراد در یک جلسه دورهمی خانوادگی شرکت داشتند.

بیمارستان سوختگی، روانی و ترمیم پوست شهید زارع ساری از سال ۱۳۴۲ به عنوان مرکز بیماری های ریوی فعالیت خود را آغاز کرد و با اضافه شدن بخش های سوختگی و ترمیم پوست اکنون به قطب درمان این نوع مشکلات در سطح استان مازندران، گلستان و سمنان به شمار می رود و به این سه استان خدماتدهی می دهد.

مدیر عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل نیز به خبرنگار ایرنا گفت : با انجام دو مرحله کار کارشناسی تیم های آتش نشانی بررسی موضوع این حادثه در حال بررسی است.

علیرضا اکبری افزود : بررسی های کارشناسی برای این منظور انجام شد و با انجام جلسه در خصوص علت این حادثه بحث و بررسی خواهد انجام شد و در حال حاضر علت اصلی این حادثه مشخص نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.