پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقاضای دختر بانوی پاکدامن شهیده معصومه فولادی

2

 

دختر بانوی پاکدامن و نمونه“شهیده معصومه فولادی “با ارسال نوشتاری خواستاری اجرای قصاص برای عامل قتل مادرش شد .

 

این بانوی داغدار در این نوشتار آورده است ،من نه به عنوان دختر مرحوم معصومه فولادی بلكه به عنوان كسی كه حقی از او پايمال شد ، خواستار پيگيری اين ماجرا توسط مردم روشن و آگاه نكا ديگر شاهد بروز چنين حوادث و هتک حرمتهايی در سطح منطقه نباشيم . اين امر با همدلی و همزبانی مردم و مسئولين شهرستان نكا میسر خواهد شد .

 

متن کامل تقاضای دختر بانوی پاکدامن بشرح ذیل می باشد .

صدر سخنم از خطبه هاي غرا فاطمه عليها السلام است كه فرموده اند :
شما بندگان خدا ، نگهبانان حلال و حرام ، حاملان دين و احكام ، امينان خداوند بر خويش و پيام آوران او به سوي امتها هستيد . حقی از سوی خداوند بر عده داريد . و پيمانی را كه با او بسته ايد ، پذيرفته ايد . و آنچه كه پيامبر خدا پس از خود در ميان شما باقی گذارده ، كتاب گويای خداوند و قرآن صادق ميباشد كه نور او فروزان و شعاع آن درخشان است . خداوند ، ايمان را سبب زدودن زنگار شرك از دلهاتان قرار داد . نماز را موجبی برای دوري شما از خودپرستی. فرمان به حلال و نهی از حرام را براي مصلحت مردم ، و نيكی به پدر و مادر را موجب پيشگيری از خشم الهی قرار داد .

قصاص را سبب بقای زندگانی، منع از دزدی را موجب پوييدن راه عفت ساخت و عدالت پيشگی در اجراي احكام را موجب راحتی و آرامش و ملايمت در امور مردم قرار داد .

 

در شهر كوچك ما واقعه ای بزرگ رخ داد كه ابعادش از حد يك قضيه ی شخصی فراتر است.

زنی در جایگاه مادر و سرپرست به تير بلای نامردمی گرفتار شد و مرا كه تنها دختر آن سفر كرده بودم برای هميشه در سوگ و ناباوری نشاند . مرا كه هزار آمال و آرزو را در سايه ی سرو وجودش ميخواستم .

مگر نه اين است كه بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا سلام الله عليها نيكی به پدر و مادر را موجب پيشگيری خشم خدا دانستند ؟ اكنون كه ديگر نه سايه ی پدری دارم و نه دست مهربان مادری …. به كدام ملجاء و مأمنی پناه برم جز ذات اقدس الهی؟

و لكم في القصاص حياة يا اولي الألباب لعلكم تتقون – اي خردمندان ! قصاص برای شما مايه حيات و زندگی است . باشد كه تقوا پيشه كنيد ( بقره / ۱۷۹)

آری تجلی اين آيه قرآن در كلام فاطمه ی زهراست كه فرمود : قصاص براي شما مايه حيات و زندگی است .

 

زيرا با اجرای چنين حكم عادلانه ای ، دست هوس رانان و اشرار از تكرار گرفتن جان عزيزی ديگر كوتاه می شود . باشد كه به واسطه ی اجرای حدود الهی و قانون ، خطاكاران و هوس رانان ، پرهيز پيشه زندگانی خود سازند . و اجرای عدالت از سوی متوليان امر و مسئولان دستگاه قضايی است كه موجب راحتی و آرامش و ملايمت در امور مردم خواهد شد .

شهر كوچك نكا از هر سو به جنگلهای وسيع و بكر ختم می شود . و چنين مكانهايی بستر بروز حوادث ناگوار را فراهم می آورد . اميد است كه مسئولان امنيتی شهرستان نكا خصوصا جناب سرهنگ حسن فلاح كه تا كنون سعی در برقراری آرامش و امنيت در منطقه داشتند و خدمات چشمگيري در كارنامه كاری خود دارند با تلاش بيشتر و گسترش نظارت و مراقبت در پيشگيری از حوادثی چنين ، موجبات آرامش اهالی را بيشتر فراهم كنند . نصب دوربينهای كنترل از راه دور در ورودی اصلی به فرعی جاده ها و يا افزايش پاسگاه های نيروی انتظامی در فرعی های منتهی به جنگل ها شايد راهكارهايی براي گسترش امنيت باشد كه يقينا آنان از من آگاه تر اند .

از مسئولين محلى و استانی اعم از امام جمعه محترم جناب حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمدباقر محمدی لائينی. همچنين از مدير كل محترم امور بانوان استانداری سر كار خانم مريم جمشيدی و همچنين معاونت سياسی – امنيتی استانداری مازنداران جناب آقاي يونسی ، تشكر می كنم كه با پيگيری و سركشی به مادرم در زمانی كه بستری بودند موجبات دل گرمی مرا فراهم كردند . احتمالا جناب آقای قاسمی طوسی فرماندار محترم نيز به دليل حجم بالای كار در ماه ها و روزهای پايانی سال نتوانستند پيگير ماجرای حادث شده در حوزه ی نظارتی خود باشند و الا دغدغه رفع مشكلات و توسعه امنيت يكی از اهداف فرمانداری های كشور و خصوصا فرمانداری شهرستان نكا است .

من نه به عنوان دختر مرحوم معصومه فولادی بلكه به عنوان كسی كه حقی از او پايمال شد ، اين سخنان را بيان كردم تا با پيگيری اين ماجرا توسط مردم روشن و آگاه نكا ديگر شاهد بروز چنين حوادث و هتک حرمتهايی در سطح منطقه نباشيم . اين امر با همدلی و همزبانی مردم و مسئولين شهرستان نكا میسر خواهد شد .

براي روح مادرم آرامش و رحمت الهی
برای مسئولين شهرم نظارت و تلاش دلسوزانه بر رفع مشكلات و توسعه امنيت .

برای مردم خوب و صبور شهرم سلامتی و …
برای خاطيان و كج انديشان ، هدايت به راه راست را از درگاه خداوند منان خواستارم .

2 نظرات
  1. ز کیاسری می گوید

    امیدوارم خداوند به شما صبر بدهد واقعا متاسف و متاثر شدم مادر شما اولین قربانی نبوده و اخرین قربانی هم نخواهد بود در راه عفت مردن را انتخاب کرد درود ورحمت خداوند عالم بر روح وجان چنین بانوی . کاش انان که تن و جان خود را به هوس و پول می فروشند به خودشان بیایند.شرف خریدنی نیست فروشی هم نیست.

  2. لنگر می گوید

    سلام. ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم فولادی
    خانم فولادی! هر چند داغ شما بسیار سنگین است اما باید تلنگری باشد برای همه بانوان شهر و کشور که در یک کشور امن مثل ایران هم گرگ صفتانی در لباس گوسفند پیدا میشوند. پس بنده نیز همانند شما علاوه بر اینکه خواستار پاسخگویی مسولان استان و شهرستان نسبت به این حادثه میباشم از بانوان محترم و حتی آقایان خواهشمندم به نکات ذیل در رفت و آمدهای شهری و بین شهری توجه نمایند:
    اول. اینکه حتماً از خودروهای خطی ترمینال یا همان تاکسی استفاده نمایند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
    دوم. در سفرهای بین شهری در صورت تنها بودن سوار بر خودروهایی شویم که به طور کامل مسافر داشته باشد.
    سوم. در صورت تغییر مسیر مشکوک راننده قبل از هر کاری از طریق پیامک یا سایر راههای ارتباطی پلیس یا خانواده را مطلع نماییم.
    چهارم. در مسیرهایی که مجبور به سوار شدن خودروهایی به غیر از تاکسی هستیم حدالامکان سوار بر خودروهایی شویم که چهره ظاهری راننده آن موظف تر و یا برای ما در آن مسیر تکراری تر باشد و …
    شاید توجه به موارد گفته شده کمی سخت باشد، اما رعایت آنها موجب میشود تا ما هم کمی به وظایف خود عمل کرده باشیم؛ باقی هر چه باشد دست تقدیر الهی است.
    در پایان مجدداً به دختر خانم شهیده فولادی تسلیت عرض مینمایم.
    میرشفیعی لنگری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.