پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تفرجگاه های مازندران در روز طبیعت تعطیل است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: احمد حسین زادگان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان با کمک و همراهی مردم به نحو مطلوب در حال اجرا است و مردم همکاری صمیمانه و نزدیک دارند، از انجام برخی ترددهای غیرمجاز و غیرضروری توسط برخی از مردم انتقاد کرد.

وی با اشاره به درپیش بودن روز طبیعت و بیان اینکه طبیعت استان در سال‌های قبل میزبان مردم و مسافران نوروزی بوده است، افزود: امسال به دلیل شرایط خاص، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تعطیل شده است و از مردم تقاضا می‌شود تا روز ۱۳ فروردین در خانه‌ها بمانند.

وی با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و اماکن عمومی گفت: معابر ورودی این مراکز نیز بسته شد و تقاضا داریم مردم همانگونه که عید را به درستی مدیریت کردند روز طبیعت را نیز در خانه بمانند.

استاندار مازندران با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در روستاها نیز در دست اجرا است، افزود: با شروع فصل کشاورزی از کشاورزان تقاضا داریم تا در انجام کشت و کار، مسائل و پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

حسین زادگان با تاکید براینکه با همکاری و مشارکت مردم و قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی، کرونا ویروس شکست خواهد خورد، ادامه داد: در هر شهرستان و بخش که مردم بیشتر رعایت کنند، زودتر این ویروس منحوس خارج می‌شود.

وی درباره بسته‌های حمایتی از کارآفرینان و مشاغل آسیب دیده از کرونا گفت: دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور برای حمایت از فعالان اقتصادی، خانوارهای نیازمند بسته‌های معیشتی، تعویق اقساط بانکی، عوارض شهرداری و مالیاتی درنظر گرفته است.

حسین زادگان با تاکید بر شناسایی کارآفرینان اقتصادی آسیب دیده افزود: صنعت معدن و تجارت، و معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه‌های متولی موظف هستند آمارهای لازم را در اختیار معاونت اقتصادی قرار دهند و معاونت نیز نسبت به معرفی آنان برای دریافت بسته‌های حمایتی اقدام کند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.