پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران ایفا کنند

0

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی در این استان را ایفا کنند.

کامران اصغری ظهر امروز در جلسه نقش تعاونی‌ها در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران که با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون، مدیران اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی، معاونین امور تعاون و توسعه کارآفرینی و اشتغال و روسای ستادی حوزه تعاون اداره کل، معاون بانک توسعه تعاون و مدیرعامل بیمه تعاون استان به میزبانی اتاق تعاون برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از نظر اقتصادی، منابع مالی و فعالان بزرگ اقتصادی و در زمینه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری چون دریا، گردشگری، معادن، جنگل، کشاورزی و تولیدات مواد غذایی از استان های برخوردار کشور است.
وی با اشاره به اینکه در علم اقتصاد کار فردی ریسک و یا خطر به مراتب بیشتری نسبت به کار جمعی دارد، تصریح کرد: استان مازندران از وجود تعاونی‌های بسیار خوبی بهره می‌ برد اما هنوز در این بخش و تقویت فرهنگ کار جمعی در بین مردم کار و راه زیادی دی پی داریم و باید به آن توجه کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: لازمه تبدیل ظرفیت‌ها به بالفعل و بهره‌گیری از آن نیازمند انجام سرمایهگذاری‌های مشترک و بزرگ است و باید به ثروت آفرینی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش تعاون در همه حوزه‌ها توجه اساسی شود.
اصغری با اشاره به اینکه هلدینگ ثروت آفرینی روند توسعه مازندران را شتاب می‌بخشد، گفت: ایده تشکیل این هلدینگ را استاندار مازندران به طور هوشمندانه ای ارائه و پیگیری نموده است.
وی تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری و ثروت آفرینی را در استان ضروری برشمرد و با بیان اینکه نباید از تشکیل آن از بخش تعاون غافل ماند، یادآور شد: تعاونی‌ها باید نقش اول را در هلدینگ ثروت آفرینی مازندران ایفا کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.