پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصادف و واژگونی مینی‌بوس در بابل ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، این حادثه در کمربندی جنوبی بابل رخ داد که طی آن ۲ مرد و ۱۱ زن مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل به خبرنگار ایرنا گفت که با حضور تکنسین های اورژانس در صحنه، هفت مصدوم حادثه به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند و بقیه مصدومان حاضر به انتقال به بیمارستان نشدند.

کمربندی جنوبی بابل به عنوان بزرگ ترین شهر مازندران دارای ۶ زیرگذر و سه روگذر است. این کمربندی که شاهراه ارتباطی بین شرق و غرب استان مازندران به شمار می رود، ترافیک مسیرهای جاده بابل به آمل، شهید صالحی و گنج افروز و جاده بابل به قائمشهر را هدایت می کند و در روستای ‘ هتکه پشت ‘ به طول ۱۶.۵ کیلومتر به پایان می رسد.

تاکنون برای این کمربندی بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم اواخر سال گذشته برای تکمیل آن اختصاص یافت.

کمربندی جنوبی بابل که اردیبهشت ماه سال ۹۶ زیر بار ترافیک رفت، یکی از قدیمی ترین طرح های کمربندی شهری مازندران است. کار ساخت این کمربندی ۱۶ سال به طول انجامید اما به دلیل عدم رعایت برخی از نکات ایمنی در این جاده همچنان حادثه آفرین است.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و ۶ بخش است.

۷۳۴۳/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.